Volgers

zondag 26 augustus 2012

Leuk nieuws en een kaart...


Vandaag is het eindelijk zover:
Nederland heeft haar eigen Canary blog!!!

Ben al een hele tijd fan van de digi's van Saturated Canary en ook van de verhalen van Krista Smith zelf.
En nu is er dan het Nederlandse blog.
Helemaal te gek!

En in de vakantie heb ik een mooie kaart gemaakt voor mijn moeder en daar heb ik een toepasselijke digi van Saturated Canary (Boobie love) voor gebruikt.
Dus is vandaag het ideale moment om deze kaart te posten.
:-D

De freebies op Krista's blog mag je meenemen, maar dan moet je wel volger worden van haar blog.
Lijkt me geen grote opgave.


Cardstock is kant-en-klaar vierkant wit en het grijze cardstock waarmee ik gemat heb, is van Stampin' Up (Basis Gray).
Designpapier is ook van Stampin'Up en het hart is een doily van Cheery Lynn. 


De gebruikte Copics: 
Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E43-E42-E41
Grijs: C5
Paars: BV04
Roze: RV04
Groen: YG95


De roosjes zijn aangezet met de roze Copic voor een leuk kleuraccent, het lint is weer van SU en de bedel komt van een armband van het KWF.

Dit kaartje heb ik speciaal voor mijn moeder gemaakt en morgen gaat 'ie op de post.
(Soms is het even nodig om een speciaal iemand een speciaal kaartje te sturen.)
Lieve mam, ik ga nog wat moois voor je schrijven en dan komt 'ie binnenkort op je mat te liggen.

Ik wens jullie een fijne dag nog en tot de volgende!

Liefs, San

10 opmerkingen:

Saskia zei

Je kaart is echt heel mooi geworden, ziet er heel gaaf uit. Mooi ingekleurd, prachtige bloemen gebruikt. Je moeder zal er vast blij mee zijn.
Groetjes Saskia

Zo-Wie-Zo zei

Hoi Sandra Leuk dat je ook zo'n fan bent van SC superkaart is het geworden groetjes Willie

Lia zei

Mooi kaart, mooi stempels, heb de freebies opgeslagen en ja tuurlijk volger geworden, eens kijken wanneer ik er een inkleur,
groetjes Lia

Joke zei

Wauw Sandra wat een gaaf kaartje heb je voor je moeder gemaakt,heel erg mooi met schitterende details.Groetjes Joke

Christine zei

Schitterend Sandra! Wat lief van jouw om zo'n kaartje aan je mams te sturen!
Liefs
Christine

Anneke. zei

Prachtig gemaakt, Sandra. Ga ook even op het blog van Krista kijken.
Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk kaartje ! mooi
grtjs, martina
x

Mieke zei

Echt heel mooi, wat zal ze er blij mee zijn xx

Liesbeth zei

Wauw Sandra, echt een hele mooie kaart en super mooi ingekleurd. Het is een prachtig geheel geworden.
Liefs, Liesbeth.

GerJanne zei

Hoi San,

wat een prachtige kaart is dit geworden zeg!! Mooi papier en natuurlijk een mooie digi! Zal je moeder wel heel blij mee geweest zijn!

GerJanne