Volgers

dinsdag 28 augustus 2012

Soms...



...moet je een kaart maken voor een minder leuke gelegenheid.
De schoonvader van een vriendin is overleden en ik wil toch een blijk van medeleven geven.

Verdriet is betrekkelijk tijdelijk, maar het gemis is blijvend.
Een kaart is ook blijvend, net als de geschreven woorden er in.


Cardstock is Whisper White en Basic Gray (beiden Stampin' Up)

De boom is ook van SU, net als de krijtjes waarmee ik de boom heb ingekleurd. 
Daarna de boom bewerkt met mijn waterbrush.

Het gras heb ik gemaakt met de border van Crealies, 
het lint is uit eigen voorraad.

Achtergrondstempel met de blaadjes heb ik al te lang in huis 
om me te herinneren van welk merk deze is.
;-)

Morgen is het weer tijd voor het KleurenKaartTeam van Martina!
Dus hou de blogs in de gaten, de hoofdkleur zal Turquoise/Bruin zijn morgen!

Ik wens jullie nog een fijne avond!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Joke zei

Wat een mooie kaart heb je voor je vriendin gemaakt.Vind het altijd erg moeilijk om zo'n kaart te maken maar deze is heel bijzonder.Groetjes Joke

Marjan zei

Mooi hoor Sandra.

Groetjes, Marjan

Christine zei

Stijlvolle en serene kaart! Precies zoals het moet zijn voor zo'n gebeurtenis!
Liefs
Christine

Saskia zei

Hoi,
wat een mooie kaart. Zoals je aangeeft, het verdriet slijt op den duur, maar het gemis.... Je weet er alles van. Het is vervelend dat je zo'n kaart moest maken, maar zal gewaardeerd worden.
Groetjes Saskia

Marijke zei

een heel mooie kaart en een kaart kunnen de nabestaanden altijd nog weer even bekijken. Heel mooi gedaan. groetjes Marijke.

Anita Meijer zei

Het is een hele mooie kaart geworden Sandra voor een droevige gebeurtenis.
Groetjes van Anita

GerJanne zei

Hoi San,

ik vind het een prachtige kaart geworden! Bladeren, bloemen en bomen zijn heel mooie afbeeldingen voor deze kaarten, vind ik!
Groetjes, ik @

GerJanne

Mieke zei

Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt met die bladeren. Ook de boordjes er bij passen er mooi bij. En dat boompje is mooi toepasselijk voor een kaart voor zo'n gelegenheid. Echt knap gedaan!

Charlotte zei

Een hele mooie kaart Sandra: rustig en sereen maar toch niet saai, koud of kil. Mooi!
Groetjes!