Volgers

donderdag 2 augustus 2012

Verdriet...







ZUSSEN 

Zo vanzelfsprekend. 
Altijd met z'n tweeën. 
Dichtbij elkaar en heel ver weg. 
Elkaars spiegel zijn. 
Onvoorwaardelijke liefde. 
Elkaar begrijpen, versterken en kritisch zijn. 
Elkaar positief beïnvloeden. 
Elkaars steun en toeverlaat. 
Veel meer zijn voor elkaar dan een vriendin ooit kan zijn. 

Dan volgt de dag van het definitieve scheiden. 
Mijn arm is denkbeeldig geamputeerd. 
Niets is meer hetzelfde. 
Ik ben enig kind. 

De spiegel is gebroken. 
De scherven koester ik. 
De verbondenheid met mijn zus is gebleven. 
De onvoorwaardelijke liefde ook. 
Ook nu zijn we heel ver weg en dicht bij elkaar. 

De tranen zijn groot en de vreugde is ver te zoeken. 
De spiegel is gebroken. 
Mijn zus is overleden. 
Maar ze blijft mijn hele leven mijn zus. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lieve Dianne, morgen (3 augustus) is het alweer 8 jaar geleden dat je van ons bent weggegaan en we missen je nog elke dag...
Door morgen samen te zijn, zul jij ook bij ons zijn.
Herinneringen zullen gekoesterd worden en nooit meer vergeten.
Miss you much...

14 opmerkingen:

Karin zei

Hello Sandra,
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Ook al is het 8 jaar geleden, de band met je zus zal voor altijd blijven.
Groetjes,
Karin

corry'kaart zei

hoi sandra
ja dit zijn dingen die erg ingrijpen in iemands leven!maar zoals je zelf schrijft en voelt blijft de band altijd bestaan,veel sterkte in deze moeilijke tijd!
groetjes van corry

Mieke zei

Veel sterkte Sandra. Fijn dat jullie altijd samen komen, dan kunnen jullie steun vinden bij elkaar. Dikke knuffel xxx

Marjan zei

Sterkte Sandra !

Liefs, Marjan

Joke zei

Veel sterkte deze dagen want het blijft toch een gemis en niemand kan haar plaats innemen.Lieve groetjes Joke

Anreda zei

Heel veel sterkte met dit grote gemis...
Liefs, Anreda

Anita Meijer zei

Pffff Sandra, kippevel over mijn hele lichaam, wat een mooi gedicht zeg. Heel veel sterkte met het gemis van je zus .....
Groetjes van Anita

Christine zei

Wat heb je dit mooi verwoord! Ik zal morgen eens speciaal aan je denken en natuurlijk ook aan je zusje! Veel sterkte en put kracht uit elkaar en uit de herinneringen.
Veel liefs
Christine

scrapfertier zei

Heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben vandaag bij het ophalen van herinneringen en dat er dan ook nog gelachen kan worden
Veel liefs Tietje.

Liesbeth zei

ppff Sandra wat heb je dat mooi verwoord!! Heel erg veel sterkte vandaag en probeer de mooie herinneringen op te halen ondanks het verdriet. Ik kwam via via op je blog terecht en ben na het kijken op je blog volgster geworden, wat een mooi dingen maak je!!! Hier ga ik vaak een kijkje nemen om inspiratie op te doen. Dit was misschien wel een ongelukkig tijdstip maar ik vond het ook raar om volgster te worden en dan niets te laten horen.
Liefs, Liesbeth.

Saskia zei

Lieve Sandra,
Wat een prachtig gedicht, maar wat een moeilijke dag vandaag voor jullie. Je hebt het heel mooi verwoord. Ik hoop dat je met de live mensen om je heen deze dag door komt en natuurlijk wat vlinders die voorbij fladderen. Er is post onderweg, hopelijk is het op tijd. Sterkte vandaag.
Liefs Saskia

Inge zei

Heel veel sterkte op deze moeilijke dag Sandra.
Mooi gedicht.

Groetjes van Inge

GerJanne zei

Hoi lieve San,

dat er al weer een jaar voorbij is. Ik weet nog dat je vorig jaar op je blog schreef dat Jules de gewoonte hadden om op de verjaardag van je zusje bij elkaar te zijn met de familie. Heel mooie traditie.
Ik hoop dat het ene goede dag voor jullie allemaal geweest is en dat zo de herinnering aan Dianne levend blijft!!
Sterkte, want dit draag je altijd bij je.

GerJanne

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra.. wat blijft het toch verdrietig he om iemand te moeten missen. Ik hoop dat je je omringd zal voelen vandaag en de aankomende dagen rondom al je herinneringen en vragen en pijnlijke gevoelens. Ik bid dat je Gods vrede zal ervaren in je hart en je ziel!
Wat een schatje van een foto van jou en je lieve zus.. Kostbaar dat je die zo in je op kan nemen..
Heel veel liefs en sterkte, Pauline