Volgers

woensdag 1 augustus 2012

Winnaar Candy!


Vandaag is het 1 augustus en zoals beloofd ga ik vandaag de "Lucky Winner" bekend maken van mijn blogcandy ter ere van mijn 2e blogjaar!

Het maken van een blog is 1 van de leukste dingen die ik in mijn leven heb gedaan.
Het heeft me veel inspiratie opgeleverd en vooral heel veel superleuke en zeer gewaardeerde contacten.
Zelfs als ik op vakantie ben, kan ik met iemand met dezelfde "afwijking" afspreken.
:-D

Leuk om ideeën bij anderen op te doen en jullie reacties steunen me enorm om door te gaan met wat ik doe en maak.
Om mijn dankbaarheid te tonen, geef ik zo af en toe wat weg.
Zo ook vandaag!

Ik heb alle "gegadigden" verzameld in een oranje box en hieruit een nummer gepakt.
En het is geworden:


?
?
?
?
?
?
?
?
?

Nummer 10!

Nu zal dit jullie nog steeds niets zeggen...


*tromgeroffel*












Hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen verrassing!
Wil je me een mailtje sturen voor je adres?
Dan kan ik de envelop zo snel mogelijk naar je opsturen.

:-D

Dit kaartje zal ik er voor je in doen, speciaal gemaakt voor de gelegenheid.



De rest van de dames, heel hartelijk bedankt voor het meedoen en wie weet heb je de volgende keer meer geluk.

Ik wens jullie een fijne avond!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Gefeliciteerd!!!
Groetjes, Yvonne

corry'kaart zei

nou joke van harte gefeliciteerd en sandra bedankt voor het geven van deze spannende candy!
groetjes van corry

Mieke zei

Gefeliciteerd Joke; Sandra bedankt voor de kans.
Prachtige kaart en mooi kleurwerk zeg!

Marjan zei

Joke gefeliciteerd !!
En Sandra bedankt voor het verloten.

Groetjes, Marjan

Patrice zei

Hé die Joke heeft geluk zeg en dan nog zo 'n prachtige kaart..boffen is dat!

Grtjs Patrice

Joke zei

Hoi Sandra
Zo heb ik gewonnen helemaal tof dit had ik nooit verwacht maar ben er super blij mee.Alleen de kaart al vind ik super mooi en sorry door de drukte even geen tijd gehad en totaal vergeten om ernaar te kijken.Doe gauw mijn adres door geven en heel erg bedankt.Liefs Joke