Volgers

vrijdag 28 september 2012

Een kaartje...


...speciaal voor jou...

Vandaag even een kort bericht, omdat ik geveld ben door buikgriep.
Dat is ook de reden dat ik niet op jullie kaarten van het KKT heb gereageerd, te ziek...
Mijn excuses, hoop het de volgende keer goed te maken met jullie!!!

Deze kaart heb ik een tijdje geleden al gemaakt, maar nog niet geplaatst.
Deze digi is gemaakt door Krista Smith, speciaal voor het geweldig leuke Dutch Canary blog!
Ze was gratis te verkrijgen voor volgers van het blog met de voorwaarde er een kaart mee te maken.
Bij deze dus!


Deze "dutch diva" is ingekleurd met de Copics, maar het briefje ben ik weer eens kwijt...
(mocht ik het vinden, dan pas ik dit bericht meteen aan.)
;-)


Dit werd een kort bericht schreef ik, dus deze keer weinig details over de kaart.
Behalve dat dit een nieuwe tekst stempel is.
:-D


De rest mogen jullie er deze keer zelf bij verzinnen en mochten er vragen zijn, mag je ze in het reactieveld plaatsen, dan kan ik ze tzt beantwoorden.

Ik hoop binnenkort weer beter te pas te zijn om weer een uitgebreid bericht te plaatsen en weer op jullie creaties te reageren.
Nogmaals mijn excuses!!!

Een fijn weekend gewenst en tot de volgende!

Liefs, San

p.s. dank jullie wel voor de superlieve reacties op mijn KKT-kaart van deze maand.


8 opmerkingen:

Saskia zei

Je kaartje is weer erg leuk. Mooi gedaan. Vervelend dat je geveld bent door de griep. Beterschap.
Groetjes Saskia

Joke zei

Hoi Sandra'wat vervelend dat je ziek bent,hopelijk knap je gauw weer op.Je kaartje is heel mooi.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

GerJanne zei

Hoi San,

wat naar, buikgriep. Mijn dochter en haar vriend ook al!
Je kaart is echt heel leuk!! Die bloem is mooi en de digi..net op tijd!
Leuk dat we een afspraak hebben staan!

GerJanne

jolanda zei

mooi hollands kaartje

martina's kaartjes zei

dat is niet leuk ! buikgriep, wij hebben het hier tussen de dochters net buitengewerkt, hopelijk komt ht niet meer trug voor mij en de rest van ons gezin!
toch een hele mooie kaart gemaakt
nog veel beterschap,
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje met een schitterende bloem heb je gemaakt Sandra. Heel veel beterschap met je buikgriep, wat kan je daar ziek van zijn hé, bah niet leuk. En dat je niet kon reageren op het kleurenkaartenteam dat begrijpt iedereen wel hoor, als je de hele tijd boven de pot hangt of zit, dan staat je koppie niet naar reageren op je medebloggeers. Nogmaals beterschap.
Groetjes van Anita

Anneke. zei

Wat een schatje, Sandra! Héél mooi gemaakt. Doe rustig aan. Ziek maar lekker uit. Beterschap.
Groetjes Anneke.

Liesbeth zei

Wat een leuke echte hollandse kaart Sandra, ook leuke kleur details zoals de bloem en het strikje, erg leuk. Hopelijk voel je je nu weer helemaal top.
Liefs, Liesbeth.