Volgers

zondag 16 september 2012

Geboorte...

Joepie!
Ik ben weer online op het blog!

Helaas nog geen nieuwe laptop gekocht, maar manlief heeft de "oude" computer weer aangesloten.
Dus ik kan weer kaarten posten hier!
:-D
En aangezien het Grote Opruimen voorbij is, heb ik hopelijk ook weer meer tijd om te reageren op jullie creatieve uitspattingen.
Sorry dat ik er de afgelopen weken niet aan toe ben gekomen...

En dan het superleuke nieuws:


Een week geleden heeft mijn lieve vriendin Simone een pracht van een zoon gekregen!
Zijn naam is Judah Levi 

Gisteren zijn we op kraamvisite geweest met een tas vol kadootjes voor de familie en vooral voor de kleine Judah.


Tuurlijk kan een zelfgemaakte kaart niet ontbreken!

Cardstock is kant en klaar wit, erg handig om op voorraad te hebben.
Designpapier is van Stampin'  Up.


Dit Magnolia afdrukje heb ik dit keer niet ingekleurd met mijn Copics, maar met de (pasgekochte) crayons van SU, waar ik heel erg blij mee ben!

De gebruikte kleuren:
Huid: Blush Blossom
Blauw: Bashful Blue
Bruin: Chocolat Chip
Geel: Barely Banana

Leuk om een keer iets anders te gebruiken dan de Copics.
Deze krijtjes kun je op schaduwplekjes op je afdrukjes aanbrengen en dan uitvegen met een waterbrush, krijg je een mooi pastel-effect/aquarel-effect van.
Er is vast op YouTube wel iets te vinden hierover.

=====
(Het is trouwens niet mijn bedoeling om reclame te maken voor Stampin' Up, hoor! 
Juist niet eigenlijk, omdat ik niet hou van die hype die er op dit moment is op blogland en FB. 
SU komt naar Nederland en iedereen is er zo vol van, dat er haast alleen maar hierover gepraat wordt... Niet door mij, dus vandaar dat ik er nu even een stukje aan wijd en daarna heb ik het er niet meer over.
Ik ben zelf dol op SU, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur en niets commercieels.)
=====


Het uitgesneden hart is van een mal van Cheery Lynn, het lint van SU (Barely Banana) en de knoop is ook van SU (Chocolat Chip).
De brads zijn uit eigen voorraad.


De tekst is ook van SU, net als de stempel van het takje (gebruikte inkt: Bashful Blue en Chocolat Chip).
De randen van zowel het afdrukje als het designpapier en het complete hart zijn gesponst met Bashful Blue.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van DMCC.
De opdracht is: Maak een geboorte/newborn kaart.
(komt dat even mooi uit...)

Ik wens jullie nog een fijne dag toe!

Liefs, San

12 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een mooie baby! En wat heb je een mooie kaart voor hem gemaakt :-)

Joke zei

Wat een schitterende zoon heeft jullie vriendin gekregen en je kaartje vind ik helemaal geslaagd.Groetjes Joke

Anneke. zei

Had je prachtige kaart al op FB gezien. Wat is tie mooi!! Voor het knulletje waar hij voor bestemd, is een schatje....
Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
Groetjes Anneke,.

Liesbeth zei

Wat een lief en schattig kaartje Sandra, heel erg leuk gedaan!!
Liefs, Liesbeth.

Wil zei

Leuk he die kleintjes?! Je kan er zo lekker van genieten. Je kaart voor de kleine man is erg leuk gemaakt.

groetjes, Wil

jolanda zei

heel mooi kaartje

GerJanne zei

Hoi San,

wat een lief babykaartje heb je gemaakt! Zal Simone zeer op prijs gesteld hebben. Het is een schatje, zeg, de kleine Judah!
Ik mail je nog, hoor, maar je hebt misschien al wel gelezen bij mij hoe bezig ik was en word...

Groetjes, GerJanne

Anita Meijer zei

Wat fijn dat je weer op de computer kan San, en wat een schatje is dat zeg die Judah, zo klein nog, echt lief. Wat een schattig kaartje heb je voor hem gemaakt, top.
Groetjes van Anita

Maris zei

Mooie kaart zeg, en gefeliciteerd, bedankt voor het meedoen bij DMCC

Margo zei

Erg mooie kaart Sandra en wat een wolk van een baby zeg !
Daar word ik helemaal mellow van :)
Liefs
Margo

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

miriam zei

wat een scheetje van een baby
Mooie lieve kaart
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam