Volgers

zondag 23 september 2012

Happy Birthday


Vandaag laat ik jullie het kaartje zien wat ik voor Noah, de oudste zoon van Simone, heb gemaakt.
Gisteren is het manneke 7 jaar geworden en die leeftijd vereist een stoere jongenskaart, vind ik.
Lekkere frisse kleuren en een coole surfdude!
;-)

Cardstock is van Stampin' Up en heet Crumb Cake. Het lijkt wat op Kraft papier en combineert met heel veel kleuren, ideaal!!
Designpapier komt bij de Boekenvoordeel vandaan.


Het afdrukje is een Magnolia en deze heb ik met mijn Copics ingekleurd (blijft leuk om te doen!)

De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren : E25-E23
Blauw: B12-BG01-BG000
"Kraft": E43-E42
Water: BG000
Schelpen: V91
Lucht: BG0000
Zon: YR21-YR20
Boot: E35-R37-B97


De schelpen komen uit de kast uit de woonkamer, ik heb een zakje in de lade liggen ter decoratie voor in huis en ze net opgeruimd om plaats te maken voor de herfst decoratie.
Ik heb de 3 kleinste eruit gehaald om op de kaart te plakken, vond het er wel bij passen.


De tekst is weer van Stampin' Up, net als de stempel met het steeltje met blaadjes.
De blauwe inkt is Tempting Turqouise (SU).
Het draad om de kaart is ook van Stampin' Up en maakt de kaart net wat meer áf.

De hoekjes heb ik trouwens beplakt met tape van de HEMA, heerlijk spul om mee te werken.
Het scheurt makkelijk van de rol af en je kunt er super leuk je kaart of layout mee versieren.
Tip van de week, hahaha!

Voor ik het vergeet:
Ik zag dat ik er een nieuwe volger bij heb, welkom!
Leuk dat je erbij bent! Hopelijk kan ik je wat inspiratie geven.

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot de volgende post!

Liefs, San

15 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Heel leuk kaartje!! Ook die echte schelpjes.. Maken het helemaal af!
Groetjes, Yvonne

Mieke zei

Wat een leuke kaart! Zeker stoer voor een 7-jarige jongen!

GerJanne zei

Hoi San,

mooi kaartje en inderdaad een beetje stoer moet het wel zijn als je 'al ' 7 wordt he!!??
Die schelpjes zijn er erg leuk op!
En dat tape heb ik ook gekocht, nu nog wat kaartjes ermee maken..
Oh ja, 20.30 uur is prima!

GerJanne

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Het ziet er weer mooi uit. Leuk dat SU naar Nederland komt en we in Nederland ook de spullen kunnen krijgen.
Groetjes Saskia

Astrid zei

Een schitterende jongenskaartje Sandra ! Jammer dat de zomer alweer voorbij is :-)

Liefs Astrid

Anita Meijer zei

Wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt voor Noah Sandra, daar zal hij zekers te weten heel blij mee zijn. Super.
Groetjes van Anita

Wil zei

Het is zeker een lekker stoere kaart geworden Sandra. Leuk zeg om die echte schelpjes erbij te plakken.

groetjes, Wil

jolanda zei

mooie jongenskaart, leuk met de schelpjes

Anoniem zei

Prachtige stoere kaart, Sandra.
Je blognaam is niet voor niets: "Creasandra"
Ben trots op je.
Veel liefs van mama

Joke zei

Wat een schitterende kaart Sandra,zo heerlijk stoer met mooie details.Groetjes Joke

corryskaart zei

Hoi Sandra
Zeker een erg leuke en stoere kaart voor een jarige kanjer en gaaf met die schelpjes
Groetjes van corry

sjouks kaarten zei

Echt wel een stoere kaart!
Leuk gemaakt in deze frisse blauwe kleuren!
Groetjes Sjoukje

Liesbeth zei

Ziet er echt "cool" uit hoor Sandra, heel erg leuk gedaan, vooral de schelpjes echt heel erg leuk.
Liefs, Liesbeth.

Margo zei

Erg leuke kaart !
Ik ben dol op deze reeks van Magnolia ! Heb er de Tilda van op het surfboard !
Liefs
Margo

Karen Howard zei

Creating scenes befuddles me but you rocked it! LOVE this card and your image, FABULOUS!!! Hugs, Karen