Volgers

donderdag 20 september 2012

Just for You


Vandaag een kaart die ik een tijdje geleden voor een lieve vriendin van me gemaakt heb.
Met een toepasselijke Magnolia, ze is nl. dol op fietsen.
:-D

Cardstock is kant en klaar wit en de 3 soorten designpapier komen uit hetzelfde blok, dus het "matcht" mooi samen.
Het papier is van: My Minds Eye, On the Bright Side.
Lekker vrolijk qua kleur, maar ook qua design.

Brads en charm uit eigen voorraad en het lint is van Stampin' Up (Old Olive)
De swirl met blaadjes is een mal van Cheery Lynn, cardstock ook van SU (Old Olive)


De Magnolia op de fiets is ingekleurd met Copics:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E27-E25/E23
Shirt: YR14-YR12
           Y26-Y23-Y21
Broek/strikjes: BG75-BG72
Schoenen: Y26-Y23-Y21
    YR21
   W00
Fiets: R37-R35-R32
       YG97-YG95
W1-C3
Lollie: R37-R35-R32
W1


De tekst is weer van Stampin' Up, net als het gebruikte cardstock voor de rand en de vlinder (Old Olive/Baja Breeze).

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties, ik waardeer ze altijd heel erg!
Jammer genoeg ontbreekt me nog steeds de tijd om op jullie te reageren...
:-(

Ik wens jullie in ieder geval een heerlijke dag toe, ondanks dat de voorspelling niet zo heel goed is en het buiten heel erg koud aanvoelt.

Hopelijk tot snel!

Liefs, San

13 opmerkingen:

Tamara Gaal zei

Wat een prachtig, fleurig kaartje!

Liesbeth zei

Wat een schattig kaartje Sandra, heel erg leuk gedaan. Dat fietsje is ook zo leuk. Je hebt ook erg mooi papier gebruikt, echte herfstkleuren.
Liefs, Liesbeth.

Wil zei

Ik vind het een lekker vrolijk kaartje Sandra. Leuke kleuren zo bij elkaar hoor :)

groetjes, Wil

jolanda zei

mooi kaartje.
Leuke bedel heb je gebruikt.

Christine zei

Een leuk afdrukje Sandra! En wees gerust ik wacht wel op je hoor, doe maar rustig!!
Liefs
Christine

Marga50 zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

GerJanne zei

Hoi San,

dit is een heel leuk kaartje. Thema fietsen altijd goed als je ervan houdt Enig bedeltje!
groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Sandra, ik vind de kleuren ook zo mooi. Een toppertje.
Groetjes van Anita

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra.. Wat een mooi kaartje. Love the little bike and your colouring is so well done! Love it!So sweet. Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog. They always make me smile. Ik hoop ook snel weer wat in mijn ritme te komen van .. life :)
Inky hugs, Pauline

martina's kaartjes zei

een mooie, lieve en leuke kaart
grtjs, martina
x

Joke zei

Hoi Sandra
Een schitterende kaart met mooie kleuren.Groetjes Joke

Karen Howard zei

This is just darling! I love the bycicle charm to go with the lovely image! Fabulous card! Hugs, Karen

Yvonne van Bruggen zei

Mooi kaartje! Lekker vrolijk!
Groetjes, Yvonne