Volgers

vrijdag 7 september 2012

Nieuwe meubels...


Even een kort berichtje van mij om te laten zien welke kasten wij gekocht hebben.
Vind ik wel leuk om met jullie te delen.
:-D
Hierboven onze secretaire, hier moeten we nog steeds een passende laptop voor zoeken, onze "oude" computer past er niet in nl.


En dit is onze nieuwe buffetkast, vanmorgen bezorgd.
Een stuk kleiner en minder aanwezig, dus optisch meer rust in huis.
Ik ben  nu nog bezig om alles, wat in de oude kast stond, uit te zoeken, omdat niet alles er meer in past.
Leuk werkje, hahaha!


 En dit is het oude servies van de oma van mijn vader.
Past er perfect in en zo kunnen we oud & nieuw mooi samenvoegen...

En ik hoop vanaf volgende week weer tijd te hebben voor het maken en plaatsen van een nieuwe kaart, mijn handen beginnen onderhand alweer vreselijk te jeuken om aan de slag te gaan.....

Ik wens jullie een fijn en vooral zonnig&warm weekend toe!

Liefs, San

(p.s. onze oude buffetkast staat op marktplaats, mocht je interesse hebben--> zie link in de sidebar)

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hij ziet er superzzzz uit ! daar zal je veel plezier aan hebben,
grtjs, martina
x

jolanda zei

Wauwwww dat ziet er supers uit hoor!!

Groetjes,Jolanda

Lia zei

Wauw, wat ontzettend mooi Sandra,
veel plezier ermee,
groetjes Lia

Joke zei

Een schitterende kast.Groetjes Joke

GerJanne zei

Hoi San,

wat en mooie kasten.
Dat gaat er vast heel gaaf uitzien! Geeft wel een lekker gevoel om eens even alles kritisch te bekijken wat er weg kan en wat niet...

GerJanne

Durvina zei

mooi mooi mooi!

liefs, Durvina

Karin zei

Hello Sandra,
Heel mooi. En het geeft een fijn gevoel die verandering. Jammer dat het altijd zo'n rompslomp is om alles te verkassen.
Groetjes,
Karin

Anita Meijer zei

Wauw schitterend, helemaal mijn smaak.
Groetjes van Anita

Saskia zei

Hoi, ziet er mooi uit de nieuwe kasten, nu dus alleen nog een nieuwe laptop, tja van het een komt meestal het ander. Succes met alles uitzoeken.
Groetjes Saskia

Liesbeth zei

Mooie kasten hoor!! Leuk hè om alles anders in te richten en er daarna lekker van te genieten. De kriebels voor het kaarten maken zijn er ook al weer dus dat gaat toch helemaal goed komen. Succes ermee
Liefs, Liesbeth

carol zei

Hoi Sandra

Het ziet er zo op de foto al mooi uit dus het geheel zal nog wel mooien zijn
En dan snap ik dat kaarten maken even op een laag pitje komt
Succes verder

groetjes Carol