Volgers

dinsdag 4 september 2012

Tijdelijke time-out...


Lieve bloggers,

helaas even een (hopelijk) korte blogpauze de komende tijd.
Nee, niets om je zorgen over te maken, met mij/ons is alles goed, uitstekend zelfs!

Onze computer is tijdelijk "uit de running", omdat we een nieuw computermeubel hebben gekocht en de computer niet past.

(dit is niet degene die we hebben gekocht, maar het kon er een broertje van zijn)

We zijn op zoek naar een goede laptop en tot die tijd is onze oude niet beschikbaar. 
Ik kan dus geen foto's van mijn kaarten uploaden, dus ook geen nieuwe plaatsen hier.
Vandaar even dit bericht, zodat jullie je geen zorgen hoeven te maken.

Zo gauw ik weer een kaart kan downloaden, meld ik me weer.
Verder probeer ik tussen het opruimen door bij jullie te reageren, maar veel tijd heb ik er niet voor.

Gelukkig ben ik deze week vrij, dus tijd op de boel op orde te krijgen in huis is er volop, hahaha!
Als alles tzt weer klaar is, laat ik jullie wel wat foto's zien van onze nieuwe meubels.
We gaan van hout over op wit.
:-D
Stukje bij beetje...

Ik wens jullie nog een hele fijne en zonnige dag toe en hopelijk tot snel!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Sandra we wachten wel tot je weer kaartjes op je blog kan zetten.Groetjes Joke en je computer meubel ziet er mooi uit.

Liesbeth zei

Ik heb geduld hoor, ik kom straks weer op je blog kijken naar je prachtige creaties. Heel veel succes me alles.
Liefs, Liesbeth

Anita Meijer zei

Wat zonde dat de computer er niet in past, maar als je computerkast op deze lijkt is het wel een plaatje zeg, dat is het wachten op een laptop wel waard, zelf heb ik ook gebroken witte meubelen, mooi hoor.
Groetjes van Anita

Durvina zei

Dat is vervelend, maar straks ben je weer erg blij met je nieuwe spullen, tot gauw.

groetjes, Durvina

Christine zei

Neem je tijd meid, ik wacht op je!!
Liefs
Christine