Volgers

donderdag 4 oktober 2012

A special Wish for You


Gelukkig weer opgeknapt na een week last gehad te hebben van de buikgriep...
Geen pretje, dus ik hoop van harte dat het jullie bespaard blijft.
En dank jullie wel voor het geduld, waardeer het zeer!
(alhoewel ik inmiddels 1 volger onderweg ben kwijtgeraakt, en dat vind ik erg jammer...)
Dus Martina, ik weet hoe je je voelt.
:-(
Maar goed, er zijn ergere dingen.


De kaart die ik jullie vandaag wil laten zien, is er 1 waar ikzelf niet zo tevreden over ben en ik heb ook lang  getwijfeld of ik hem zou laten zien...

Cardstock is van Stampin' Up (Pool Party), net als de achtergrondstempel en het lint.


Het afdrukje is een Magnolia, zoals jullie kunnen zien en deze heb ik nu eens niet met de Copics ingekleurd, maar met mijn stempelmarkers van SU.
Een keertje wat anders, dacht ik...
;-)

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
-Barely Banana (geel)
-Crumb Cake (haren)
-Blushing Bride (huid)
-Pool Party (blauw)
-Calypso Coral ("oranje")
-Chocolate Chip (bruin)


De bloem is gemaakt met een stans en de losse delen heb ik gesponst met bijpassende inkt.
Brad is uit eigen voorraad.


De tekst komt van een set van Whiff of Joy en is gestempeld met Chocolat Chip (deze inkt heb ik ook voor het randje gebruikt), de SU-bloem met Calypso Coral


De charm is uit eigen voorraad en de hoeken komen bij Jane Creative vandaan.

Omdat ikzelf niet echt tevreden ben over deze kaart, ben ik nu extra benieuwd naar jullie mening!
En wees eerlijk, a.u.b. Ook ik wil graag nog leren!

;-)

Een hele fijne dag gewenst en tot de volgende post!

Liefs, San

19 opmerkingen:

jolanda zei

ik vind het wel een mooi kaartje, leuk die hoekjes.

Ingrid zei

Ik vind het een hele leuke kaart. Ik denk dat jouw de hoekjes je geen goed gevoel geven, ten opzichte bij de rest van de kaart. Misschien als je er een beetje dat glimmende ervan af haalt, als je een beetje de kleur van de kaart schildert, komt het rustiger over. Ik weet niet, ik probeer me in jouw te verdiepen, ik ben ook niet ervaren, misschien heeft iemand anders wel een andere mening.
Groetjes Ingrid

Joke zei

Sandra ik vind je kaart heel mooi,met mooie details.Zou niets veranderen.Blij dat je weer opgeknapt bent groetjes Joke

Anita Meijer zei

Fijn dat je gelukkig weer bent opgeknapt Sandra. Nou ik vind je kaart juist wel heel leuk geworden, ik weet niet zo goed wat je er niet mooi aan vindt. Niets op aan te merken, ik vind het een plaatje.
Liefs van Anita

Made by Sabrina zei

Ik vind het een prachtig kaartje! En net als Joke zegt: ik zou er niks aan veranderen!
Groetjes van Sabrina

Annie zei

ik ben helemaal niet bevooroordeeld.....
ik vind 'm prachtig.
veel liefs xxxx

Annie zei

ik ben niet deskundig..
ik vind 'm prachtig..
veel liefs xxx

Anneke. zei

Goed om te horen dat je je wat beter voelt. Vind een mening geven over je kaart heel persoonlijk. Wat een ander mooi vind, vind de ander niet mooi. Dat is smaak verschillend. Persoonlijk had ik nog een een andere kleur design papier erbij gebruikt. Je kaart ziet er schitterend uit, Sandra!
Groetjes Anneke.

Christine zei

Volgens mij is hier niks mis mee Sandra! Ik vind ze juist wel mooi! Maar ik heb dat ook soms hoor, ik zie de éne ook liever dan de andere, ik denk dat het gewoon smaak is. ;-)
Liefs
Christine

Monique zei

Ik vind je kaartje wel mooi hoor!
grtjs
Monique

Saskia zei

Hoi,
Ben blij je weer terug te zien in blogland, was stil zonder jou. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik vind je kaart mooi. Het afdrukje is weer eens wat anders, maar vind het effect minder mooi dan met Copics, hier kun je meer diepte mee creëren. Maar ja af en toe wat anders kan nooit kwaad.
Tot blogs.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooooooi
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi san
waarom niet tevreden?het is een schatje geworden en erg lief van kleur en indeling,een toppertje!
groetjes en fijn weekend corry

manuela zei

ik vind je kaart heel mooi,met mooie details.Zou niets veranderen

Liefs Manuela

Wil zei

Waarom ben je niet tevreden over dit kaartje Sandra? Ik vind het leuk zo ie is hoor. Leuk zoals je het afdrukje en tekst verhoogd hebt opgeplakt. Zo krijg je schauws op je kaart.

groetjes, Wil

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Heerlijk dat je je weer wat de oude voelt! Geniet maar veel van je weekend. En maak je maar helemaal niet druk om dit kaartje hoor. het is een super schatje! Zo lief. Elk detail is zo knus. en tja met pool Party kan het natuurlijk nooit stuk :)

Heel veel liefs van Pauline

Liesbeth zei

Toch een super lief kaartje en echt niets mis mee hoor!!
Liefs, Liesbeth.

Karen Howard zei

What an adorable image, I LOVE that big happy moon!!!

Margo zei

Ik vind het een leuk kaartje hoor !
Liefs
Margo