Volgers

donderdag 11 oktober 2012

Bijna af...


Een kaartje die ik eigenlijk nog moet verfraaien met embellishments-takjes-roosjes, maar ik wilde hem wel vast laten zien aan jullie.
Deze heb ik samen met mijn vriendin Alexandra gemaakt tijdens 1 van onze freubelavonden.
Het voorbeeld komt uit de nieuwste Magnolia Ink.

 (zijaanzicht)

Het cardstock is van Stampin' Up (Bashful Blue) en het designpapier komt van een blok van "Me to You".


Het afdrukje is van een stempel van House Mouse, gekregen van Joke, en is ingekleurd met de crayons van Stampin' Up.
De rand er om heen is van een Nestability.


De platte kaart^


Ruben en Marit wilden de foto ook verfraaien en besloten dat "Apie's" hoofd en Ruben's vinger er bij op moesten.
:-D

Binnenkort komt de complete kaart een keer op mijn blog te staan.
Ik hoop volgende week weer wat meer tijd te hebben om te freubelen, de afgelopen weken zijn anders gelopen dan ik gehoopt had, helaas...

Maar het komt goed, ik geloof er in!
;-)

Gisteravond ben ik gezellig bij GerJanne geweest, onze eerste "date" hahaha!
Ik vond het heel erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

En vanavond komt Ingrid bij mij een bakkie doen, dit wordt vast net zo gezellig!
:-)

(En Gerjanne en Ingrid kennen elkaar blijkbaar ook, dus wie weet is er een leuke knutselclub geboren!)

Ik wens jullie een fijne avond en hopelijk heb ik binnenkort meer om met jullie te delen!

Liefs,San

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een superleuk modelletje ! geslaagd kaartje, ben benieuwd hoe je het verder gaat afwerken,
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Wat gezellig dat je gisteravond bij GerJanne bent geweest en vanavond komt Ingrid bij je, super allemaal meis. Mooi wordt je creatie al ben benieuwd naar het eindresultaat Sandra. Veel plezier vanavond.
Liefs van Anita

Margo zei

He San,
superleuk modelletje met een lief stempeltje zeg !
Leuke fotomodellen heb je daar ;)
Geniet maar vanavond en troost je, bij mij loopt het soms (vaak) ook anders dan ik gepland heb !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi san
dit vind ik al gaaf en ben reuze benieuwd als ie af is,wat je ervan gemaakt hebt:-))
groetjes van corry

Lia zei

Ik vind je kaartje nu al helemaal lief,
groetjes Lia

jolanda zei

wacht het eindresultaat geduldig af

GerJanne zei

Hoi San,
om te beginnen vond ik het ook erg gezellig. En eigenlijk zo apart dat je elkaar alleen van het bloggen kent en gewoon met elkaar praat of je elkaar al een hele poos kent. En inderdaad 'ken' ik Ingrid ook. Ik heb even gekeken en we hebben het over dezelfde! Lachen he?
Je kaart is ontzettend leuk. Wat een grappig model zeg en de stempel is zo schattig!! Ben benieuwd hoe je hem nog gaat verfraaien.
Veel plezier vanavond!!

GerJanne

Joke zei

Hallo Sandra
een mooie start van de kaart met een leuk modelletje,de stempel is gewoon geweldig.Leuk is het zo'n knutselavond en zeker twee avonden.Over twee weken hebben wij ook weer zo'n dag super leuk is dat.Ben benieuwd als de kaart af is.Groetjes Joke

Christine zei

Het afdrukje is zo mooi en lief! Ziet er alvast veelbelovend uit!
Liefs
Christine

Wil zei

Ben benieuwd hoe de kaart eruit ziet als ie helemaa;l af is, want ik vind hem zo ook al leuk :)
Wat leuk dat je kinderen meedenken over hoe de foto eruit moet zien haha

groetjes, Wil

Liesbeth zei

Zo he hij is nu al leuk, ik vind het model ook super. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij klaar is!!
Liefs, Liesbeth.

sjouks kaarten zei

Schattig kaartje!
Het model is ook erg leuk!
Mijn mal met lint erdoor is er een van Marianne Design, volgens mij al uit de collectie van 2010!
Groetjes Sjoukje