Volgers

donderdag 25 oktober 2012

Een award!


Vandaag de trotse eigenaar geworden van een award!

Lieve Joke, dank je wel!
Voel me zeer vereerd.

Wél wordt er van (in dit geval) mij verwacht dat ik aan een paar voorwaarden voldoe:

-De persoon van wie je deze award krijgt bedanken (zie boven)
-De award posten (bij deze)
-De award doorgeven aan 5 anderen die minder dan 200 volgers hebben (ga ik zo doen)
-Een reactie plaatsen op deze blogs, zodat ze weten dat ze een award hebben gekregen (gaat goedkomen!)


Het blijft moeilijk om te kiezen naar wie de award gaat en óf ze hem überhaupt willen hebben.
Maar deze dames verdienen hem sowieso!

Dit weekend post ik nog een leuk kaarten-trio wat ik gemaakt heb voor mijn 3 achterneefjes die a.s. zaterdag alweer 2 jaar worden!!!


En aangezien elke kanjer een kaart verdient, zijn het er 3 geworden!
:-D

Liefs, San

6 opmerkingen:

Liberta zei

Wat ontzettend lief van je Sandra.
Het doet mij goed dat je nog aan mij denkt en heel vereerd met de liebster award. Lijkt ook een beetje op mijn naam. Ik zelf blog eigenlijk helemaal niet meer.
Ben wel weer begonnen met kaartjes maken. Heb zeker al vijf kerstkaarten af whawha.
Ik wens jou heel veel knutsel plezier en nogmaals thnx.

Liefs, Lieb

Joke zei

Hoi Sandra
De Award is je van Harte gegund.
Wat een leuke fotoś van je achterneefjes.Groetjes Joke

Jane Hermsen zei

Hoi Sandra, dank je wel voor de Award. Zal binnenkort eens kijken hoe ik het op mijn blog krijg.
Lieve groeten Jane

GerJanne zei

Dankjewel!! Altijd leuk!
En wat een superfoto van je neefjes!! Geweldig!

Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat ! en wat een geweldige foto !
grtjs, martina
x

Ingrid zei

Oh schaam schaam Sandra, dat ik nu pas dit bericht lees. Het is zo een drukke tijd met de opleiding, dat ik jouw bericht helemaal over het hoofd heb gezien.
Wat lief dat je aan mij denkt, voor mijn blog onder de aandacht te brengen, en mij een Award te geven. Ik heb hem op mijn blog geplaatst. Vind het altijd zo moeilijk om andere blog's uit te kiezen, dat ik de Award aan iedereen geef, iedereen verdient een Award.
Groetjes Ingrid