Volgers

dinsdag 16 oktober 2012

En klaar!


Gisteravond maar eens wat projecten afgemaakt, waaronder deze "schommelkaart" die ik in de vorige post al beloofd had.


Bovenaan een takje van Cheery Lynn gebruikt en onderaan een stans van Marianne Design, cardstock is Old Olive van Stampin' Up
Roosjes komen uit eigen voorraad.


De tekst is van Stampin' Up en het lint trouwens ook. (Bashful Blue)

Voor de verdere omschrijving van de kaart, zie:

En dan de mooie kaart die Nancy voor me gemaakt heeft als gewonnen candy.
De opdracht was om háár een opdracht te geven en zij zou de mooiste belonen met een zelfgemaakte kaart.
Helaas hadden zich er maar 2 aangemeld, dus heeft Nancy voor zowel Nelleke als voor mij een zelfgemaakte kaart gemaakt "in opdracht".


En deze is voor mijn liefste vriendin Renate, 
we zijn al 30 jaar vriendinnen en om dat te vieren gaan we het weekend van 10 en 11 november een lang weekend naar Ameland!
Heerlijk! 
Heb er vreselijk veel zin in!!!


Hier is mooi te zien hoe Nancy de jurken heeft "ge-paper-pieced",
supermooie manier van stempels bewerken vind ik het.


Ook heeft ze er een label in verstopt met een prachtige en toepasselijke tekst:


En zelfs de binnenkant werd niet vergeten!
:-D


Lieve Nancy, hartelijk dank voor deze prachtige candy!
Ik weet zeker dat mijn vriendin er heel blij mee zal zijn!

Ik wens jullie nog een fijne dag, ondanks de grijze lucht en de buien.

Tot de volgende keer!

Liefs, San

17 opmerkingen:

Joke zei

Je kaartje is super mooi geworden en de gewonnen Candy mag er ook wezen.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi san
wat een leuke kaart met dat gepiercte kleding en gaaf dat je de candy hebt gewonnen,veel plezier er mee!
groetjes van corry

Saskia zei

Joepie eindelijk weer een kaartje van jouw hand. Ziet er weer prachtig uit. Wat een mooie kaart heb je van Nancy gehad. Leuk zeg al 30 jaar vriendinnen goed idee om dit te vieren met een weekend weg.
Groetjes Saskia

Christine zei

Ik wist wel dat je kaartje er prachtig ging uitzien zo volledig afgewerkt! Je kaartje van Nancy is ook een toppertje, dat heeft ze weer heel goed gedaan!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wat is die schitterend geworden Sandra en wat een schitterend kaartje heb je gekregen van Nancy. Wat leuk dat je in november een weekendje weggaat met je vriendin Renate. Super.
Liefs van Anita

Wil zei

Ik vond je kaartje al mooi toen ie nog niet helemaal af was, maar nu is ie zeker nog mooier geworden zeg! Wat hebje dat leuk gedaan.
En wat leuk dat je met een candy meegedaan hebt waar je een zelfgemaakte kaart kon krijgen. Orgineel en een heel leuke kaart.

groetjes, Wil

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

hI LIEVE sANDRA. wAT EeN LIEVE SCHOMMEL KAART HEB JE GEMAAKT. mOOI DIE KROKUSJES. Oopsie.. het moest net andersom :)_ Anyhoo :) echt een lief schattig kaartje.
INky hugs, P :)

Astrid zei

Wowwww, wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt zeg, ik vind die stepcard ontzettend mooi !!

liefs Astrid

Charlotte zei

Wat een leuke kaarten Sandra!
Vooral de tweede vind ik superleuk, echt een vriendinnenkaarten! Leuk dat je de jurkjes dezelfde ruitjes hebben!
Groetjes,
Charlotte

GerJanne zei

Hoi San,

wat heb je een leuke kaart gemaakt. De schommelkaart is prachtig geworden!! Mooi met die takjes en bloemen erop!
De kaart van Nancy is ook super! Wat een mooi geheel!
Toen je weg was bedacht ik me opeens dat je misschien Roelie kent? Werk je met haar samen??

GerJanne

Liesbeth zei

Je kaart is prachtig geworden Sandra, hij was al mooi maar nu is hij prachtig!
Liefs, Liesbeth.

SandraW zei

Bedoel je Roelie de Boer? Das idd mijn collega!

Ingrid zei

Het is weer een mooie kaart geworden Sandra, leuk model en leuk ingekleurd!
Het merk markers wat ik heb, en war ik niet op kon komen is Spectrum Noir.
Groetjes Ingrid

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart is het geworden ! mooi
veel succes met je kaartje van nancy, wat een erg toepasselijke en leuke kaart is het geworden !
grtjs, martina
x

Karen Howard zei

Both these cards are fabulous! I really like the design and flowers on the first. Hugs, Karen

Durvina zei

Wat een geweldige vriendinnen kaart, en dat zal gezellig worden op Ameland!

liefs, Durvina

Nancy zei

Hey Sandra,

Wat leuk om 'onze' kaart hier te zien staan... Ondanks de kleine respons, vond ik mijn candy toch een leuke ervaring! Beide ideeën waren zo goed dat ik ze meteen allebei wilde uitwerken...
En het feit dat jij en Nelleke er zo enthousiast over waren, maakt meteen alles weer goed!
Ook een dikke merci aan allen die hier op de kaart reageerden!!

Geniet van jullie weekendje samen!!!

Liefs,
Nancy