Volgers

zaterdag 27 oktober 2012

HIEP HIEP HOERA!!!


Vandaag een beetje feest, want de drieling van mijn nichtje wordt vandaag 2 jaar!
Deze kaartjes heb ik voor de boys gemaakt.

Cardstock is van Stampin' Up en het zijn de kleuren Daffodil Delight, Real Red en Old Olive.


Dit beertje is een afdrukje van een stempel van StampFairy (Marianne Design) en is ingekleurd met de krijtjes van Stampin' Up.


De tekst is ook van SU.


Het merk van deze afdruk weet ik helaas niet, als iemand het weet hoor ik het graag!
Dan kan ik het aanpassen.
:-)
Ook hier heb ik de krijtjes gebruikt.


De achtergrond van de kaarten heb ik zelf gemaakt met stempels van SU en ik heb inkt in de kleur van de kaart ervoor gebruikt.


Ook bij deze moet ik jullie het merk schuldig blijven, maar het lijkt er op dat het uit dezelfde serie komt als de kaart hierboven.


Ik vond het een leuke uitdaging om 3 kaartjes van hetzelfde soort te maken, maar toch met een eigen identiteit.
Net als Stijn, Daan en Pim hebben!
;-)

Ik wens jullie een fijne zondag en binnenkort zal ik weer eens wat uitgebreider posten!

Liefs, San

P.s. Woensdag is het weer KleurenKaartTeam-dag!!!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk hoor! De jongens waren blij met de kaartjes.. ook al noemen ze t "boekies". Bedankt! Dikke tût.

SandraW zei

Leuk, hahaha!
Dikke tût terug, Moniek!

Anita Meijer zei

Wat geweldig heb je dit gemaakt Sandra voor de drieling, poehee die zal het druk hebben. Zie hierboven dat ze gelukkig blij zijn met de kaartjes en helemaal terecht. Volgens mij zijn deze afdrukjes van Nellie Snellen maar kan het ook mis hebben hoor.
Liefs van Anita

Mieke zei

Whaw, een drieling! Altijd leven in huis :-D
Hele leuke kaartjes heb je voor hen gemaakt :-))

corryskaart zei

hoi san
nou dit ziet er feestelijk uit voor de jongens,daar waren ze zeker heel blij mee want ze zijn erg lief en vrolijk
groetjes van corry

Joke zei

Zo Sandra dat zijn drie schitterende kaarten voor je achterneefjes.Mooi van kleuren.Groetjes Joke

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Ze zien er grappig en stoer uit. Leuk in dezelfde stijl maar toch anders.
Groetjes Saskia

jolanda zei

leuk gedaan

Crejabeja zei

Het zijn stempeltjes van Nellie Snellen ...
Leuk hoor, ik ben 1 van een tweeling en vond een eigen kaartje veel leuker dan samen 1...

Wil zei

Wat een schattige kaartjes Sandra.

groetjes, Wil

Christine zei

Dat is niet alledaags hé Sandra, kaartjes maken voor een drieling! Ik vind ze heel leuk en mooi gemaakt, Tof!!!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Ha die San,
wat zijn ze leuk geworden, zeg. De kaarten voor de drieling! Allemaal verschillend en toch lijken ze op elkaar.
Erg leuk gedaan!

Groetjes,
GerJanne