Volgers

zondag 21 oktober 2012

Mooi doosje


 Vandaag eens geen kaart, maar een doosje.
Het patroon komt van Noor! Design.


De basis is Kraft papier (Crumb Cake van Stampin' Up) en de vouwlijnen heb ik gerild met mijn ScorPal (gebruik ik die ook eens, hahaha!)
Designpapier is van een paperblock van de Boekenvoordeel.

Lint en roosjes zijn uit eigen voorraad en voor het randje heb ik bijpassend papier gezocht en een Nestability gebruikt.

Het afdrukje is een mini-Magnolia, gestempeld met grijze inkt (London Fog van Memento) en ik heb de volgende kleuren Copics gebruikt:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E25-E23
Hartjes: R37-R35
Kleren: RV95-RV93-RV91


Dit designpapier is van Forever Friends, gekregen bij een candy.
Het kant is uit eigen voorraad.



Natuurlijk "mijn" stempel onderop!
;-)


En een overzichtje.
(niet zo scherp, helaas... sorry)

Leuk om een keer wat anders te maken dan een kaart, alhoewel dat mijn grote "passie" blijft.

Ik zag trouwens dat ik weer een volger erbij heb!
Gezellig! Misschien kan ik je wat inspiratie geven.

Een fijne avond nog!

Liefs, San

P.s. Deze creatie doet mee met de challenge bij DMC, gebruik kraft papier op je kaart/creatie.

16 opmerkingen:

Wil zei

Is toch hartstikke leuk geworden Sandra. Dat heb je ook weer mooi gedaan hoor.

groetjes, Wil

Joke zei

Wauw,Sandra wat een schitterende creatie in heel mooie kleuren.Wat heb je een leuke naam stempel.Lieve groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend doosje heb je opgepimpt Sandra, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Saskia zei

Hoi,
Wat een prachtig doosje. Heel mooi gemaakt zeg. Leuke naamstempel heb je. Ik heb er ook een maar gebruik het bijna nooit.
Groetjes Saskia

Monique zei

Wat een leuk doosje!
grjts
Monique

corryskaart zei

hoi san
nou zeker een mooi doosje en is zeker gaaf om te schenken aan iemand die dat prachtig vind
groetjes van corry

sjouks kaarten zei

Wauw, mooi doosje!
Mooi afgewerkt!
Groetjes Sjoukje

Margo zei

Superleuk doosje zeg !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

jawel hoor, de titel spreekt voor zich ! helemaal geslaagd
grtjs, martina
x

jolanda zei

heel mooi doosje

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wat een pracht van een doosje! Helemaal toppie.. Ik kan er helemaal van genieten. Knap gedaan hoor.

Psss: ik vond deze link op youtube.. wie weet kan je die info ook leuk gebruiken op je blog. Ik heb het net ook uitgeprobeerd en vind het zo super leuk! Heeft met de Layout te maken en een menu bar boven aan je blog, waar je catagorien kan maken.. Anyhoo. wie weet is het iets voor jou :)
http://randomjuvament.blogspot.ca/2012/08/how-to-add-menu-bar-in-blogger.html


Inky hugs, Pauline

Anneke. zei

Schitterend project, Sandra! Vind de papiertjes die je gebruikt hebt zo heerlijk vrolijk.
Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Joke zei

Heb een kleine verrassing voor je op mijn blog.Groetjes Joke

Marianne zei

Wat een mooie creatie.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

Maris zei

wat een leuk doosje heb je gemaakt ,bedankt voor het meedoen bij DMCC

miriam zei

wat een leuk doosje altijd leuk o zoiets weg te geven
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam