Volgers

donderdag 15 november 2012

Ameland!



Vandaag nog even geen kaart, maar een verslagje van mijn weekend met mijn hartsvriendin op Ameland, om onze 30-jarige vriendschap te vieren.


Hier hebben we ons optrekje gehad voor dit weekend, een appartement met 2 badkamers, hahaha!


Uitzicht vanaf de kamer, een paar honderd meter van het strand af...


Vrijdagavond goed begonnen met een "gourmetje".
:-D


Ik met Renate, mijn liefste vriendin waar ik lief en leed mee deel!


Hier ondernam ik een poging om de meeuwen met beleid brood te voeren. Met míjn beleid was niets mis, maar die meeuwen hebben echt geen manieren geleerd!
Wat een "LEO's"!
(Lomp En Onbenullig)
Hahaha!


Erg leuke foto geworden!


Uitzicht over de zee...
Ben er helemaal weg van: de zee, het strand, wind om je oren en de betrekkelijke rust om je heen...
Heerlijk!


video

Filmpje van een paar erg drukke vogels, hahaha!
Vond ze zo koddig en grappig...
:-D


Een krabbenlijkje gevonden, bijna intact nog.
(maar te "vers" om mee te nemen, hihi)


Genoeg te vinden op het Amelandsche Strand...


Vuurtoren beklommen!!!
(en dat met mijn hoogtevrees...)
Heb het gered tot de 11e verdieping van de 13 die er beklommen konden worden.
(tot bovenaan de laatste rode band, bij de kleine raampjes, zie volgende foto)

Ben best trots op mezelf!


Dit vind ik 1 van de mooiste vuurtorens die ik ooit gezien heb.
Mede door de kleurencombinatie, denk ik.


Onze poging om de zonsondergang te zien...
Helaas is het bij een poging gebleven, hahaha!
De zon was al achter de duinen verdwenen toen we kwamen...
;-)


Het strand in de schemer, ook erg mooi.
Heel sfeervol.

Tot zover mijn fotoverslag, hopelijk hebben jullie er een beetje van genoten.

:-D

Na mijn creatieve dip van de afgelopen weken, hoop ik vanavond eindelijk eens aan de slag te kunnen op mijn kamer, het is al veel te lang geleden dat er iets creatiefs uit mijn handen kwam...

Ik heb nog niet eens wat met mijn nieuwe aankopen gedaan, hahaha!
Kun je nagaan hoe ernstig het is geweest.
;-)

Dus, lieve en trouwe volgers, binnenkort komt er weer wat moois op dit blog te staan!!!
*heb er zin an!*

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs, San

10 opmerkingen:

Durvina zei

Wat gaat een weekend helaas toch snel voorbij!
Maar heerlijk om van die momenten te genieten, en dit zijn blijvende herinneringen!

Liefs, Durvina

Ingrid zei

Wat een leuke foto's heb je genomen, ziet er heel gezellig uit. En nu ga je zeker een mini vriendinnen album met de foto's maken :)
Groetjes Ingrid

SandraW zei

Leuk idee, Ingrid! Heb nog wel materialen in huis hiervoor!
:-D

Joke zei

Heerlijk toch een weekend uitwaaien.Mooie foto's heb je gemaakt nu kan je nog lekker na genieten.Groetjes Joke

Saskia zei

Wat een mooie foto's en wat zullen jullie genoten hebben. Fijn dat je even lekker bent bijgekomen. Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe creaties, hoop dat je lekker aan de slag gaat.
Groetjes Saskia

Margo zei

Hoi Sandra,
dat ziet er echt een superleuk weekend uit zeg !
Wat een tof idee dat jullie jullie vriendschapsjubileum gevierd hebben !
Ik ken het, zo'n crea-dip, heb er ook last van gehad en het resultaat is ook hier dat er heel veel moois (en nieuws) ligt waar ik nog niets mee gedaan heb ! Ik moest me schamen ( maar doe het toch lekker niet ) :)
Liefs
Margo

Anneke. zei

Wat een leuk verslag! Leuk om een 30 jarig vriendschap op deze manier te vieren.
Groetjes Anneke.

Wil zei

De foto's vertellen, dat jullie echt een top weekend hebben gehad. En jullie hebben ook ontzettend veel geluk methet weer gehad hoor.
En nu hup aan de knutsel hoor :P

groetjes, Wil

Anita Meijer zei

Bedankt voor het delen van jullie gezellig weekendje in Ameland Sandra, wat een topfoto's heb je geplaatst. Ziet er helemaal super uit. Je ziet meteen dat jij en Renate hebben genoten. Top.
Liefs van Anita

Tamara Gaal zei

Wat een prachtige foto's en wat een leuk verslag!
En wat grappig, ik ga komend weekend met mijn hartsvriendin naar Zandvoort. In een hotel aan het strand ;-).
Ik krijg er nu nog meer zin in, heerlijk die foto's!

Liefs Tamara.