Volgers

woensdag 7 november 2012

Een toverkaart?


Vandaag een hele bijzondere kaart op het program!
Het idee heb ik van Dawn, en wel deze kaart (secret message card).
Met laatste link kun je de afmetingen van de kaart zien, de benodigdheden, de werkomschrijving en zelfs een filmpje met uitleg!!

Het afdrukje is een stempel van Milton&Co en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Kleuren moet ik jullie helaas even tegoed houden, briefje is weer eens spoorloos, hahaha!

Designpapier weet ik even niet meer, het is een los velletje wat ik nog in mijn lade vond.

De takjes zijn gemaakt met een stans van Stampin' Up en mijn BigShot.


De binnenkant, met teksten van Stampin'  Up, net als het bloemetje.


De tweede kant opengeklapt.


Dan volgt nu de truc...
De binnenkant is nog een keer open te klappen en daaruit komt een "nieuwe" binnenkant, met nieuwe teksten en nieuwe gestempelde bloemen.
:-D


Huub, huub, huub, Barba Truc!
;-)


Rechts onder nog ruimte gelaten voor een handgeschreven boodschap of je naam.


Zo ziet de onderkant eruit.

Een leuke uitdaging om te maken!
Wie volgt???
;-)

Ik lees graag van jullie wie deze uitdaging ook aangegaan is, ben erg benieuwd wat jullie ervan maken!

Ik wens jullie nog een fijne avond en alvast een fijn weekend.
Ik ga vannacht nog 1 nachtje werken en dan heb ik een lang weekend.
Ik ga lekker met mijn hartsvriendin een lang weekend naar Ameland om ons 30-jarig jubileum te vieren!
Dus ik ben bang dat ik weer geen tijd heb om op jullie te reageren, laat staan kaartjes te gaan maken, hahaha!

Soms heb je wel eens van die periodes dat je geen tijd hebt voor leuke hobby-dingen, maar hopelijk komt daar snel verandering in!

Liefs, San

15 opmerkingen:

Joke zei

Wat een ontzettende leuke en ook mooie kaart.Het ziet er erg leuk uit zo in verschillende lagen.Werk ze vannacht en een fijn weekend op Ameland.Groetjes Joke

sjouks kaarten zei

Leuk idee, mooi gemaakt!
Wie weet dat ik de uitdaging eens aan ga!
Geniet van je weekend!
Groetjes Sjoukje

Anneke. zei

Wat prachtig! Heel leuk modelletje. Veel plezier op Ameland.
Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! top
grtjs, martina
x

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Weet nog niet of ik deze uitdaging aan ga, ziet er ingewikkeld uit. Heel veel plezier van het weekend. Geniet er van en het bloggen komt an zelf wel weer wanneer t weer wat rustiger wordt.
Groetjes Saskia

Annie zei

Wat een mooie kaart, Sandra.
Wat zal deontvanger?ster daar blij mee zijn. Toch..
Heel veel pleziet gewenst met Renate op Ameland.
Dikke kus voor jullie 2en.
Groetjes van Pa en Ma

Anita Meijer zei

Wat super gedaan Sandra, helemaal geweldig dit.
Liefs van Anita

Wil zei

Ik zag op FB dat je een kaart met een trucje had gemaakt. Dat moet ik van dichtbij gaan bekijken dacht ik gelijk haha Wat een leuk ontwerp van een kaart zeg. Heel leuk gedaan. Zal morgen op mn gemak de link eens bekijken, want mijn mandje roept me :) Jij werkse vannacht en een heel fijn en gezellig weekend!

groetjes, Wil

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

No way.. what a super duper kaart. Dat dat mogelijk is. Echt knap gedaan. Ik zou halverwege helemaal de weg zijn kwijt gerakt. En ik ben het helemaal met je eens, samen freubelen zou helemaal toppie zijn! Ik zou veel van je kunnen leren. Niet alleen van je creativiteit, maar ook van je geduld voor dit zo kaarten. en je kleur techniek en ..oh well.. gewoon je liefde voor kaarten maken.. is al zo gaaf om mee te kunnen maken.

Inky hugs, Pauline

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en apart. Groetjes Marga.

jolanda zei

heel mooi kaartje

corryskaart zei

hoi sandra
een erg verrassende kaart met al die zijde's erop ziet er erg lief van kleur uit
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi San,

wat een karwei, deze kaart, maar het resultaat mag er dan ook zijn zeg! Helemaal toppie!!
En wat leuk dat je met je vriendin weggaat! Toen ik dat deed met mijn vriendin vanwege ons 30-jarig jubileum, was het gevolg een nieuwe baan!!! Ben benieuwd hoe jij terugkomt!
Veel plezier!!!Geniet ervan!
GerJanne

Charlotte zei

Leuke kaart Sandra!
Ik heb het dit weekend ook gelijk uitgeprobeerd (zie op mijn blogje) en is inderdaad een hele leuke uitdaging en helemaal niet zo moeilijks als het eruit ziet!
Groetjes,
Charlotte

Karen Howard zei

Super sweet, what an adorable card!