Volgers

vrijdag 16 november 2012

Happy New Baby!


De kaart die ik jullie vandaag wil laten zien, heb ik gisteravond gemaakt voor mijn buren.
Zij mochten vorige week een 2e dochter verwelkomen in het gezin.
Het meisje heet FENNA

Ik wilde geen traditionele kaart met een baby erop maken, dus heb ik voor deze stempel van Magnolia gekozen.
Een neutrale stempel die voor meerdere gelegenheden te gebruiken is.

Cardstock is kant en klaar en komt bij de Boekenvoordeel vandaan.

Het donkerblauwe designpapier is van Stampin' Up en heb ik ook gebruikt voor voor de rand om het afdrukje en de tekst.
Het andere designpapier komt uit een nieuw blokje van My Mind's Eye, gekocht op de KreaDoe.


Tilda is ingekleurd met Copics en ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E43-E42-E41
Kleding/laarzen: BG72-BG75-Y26
Bloemen: YG95-R37-R35-R32-Y21


Deze tekst is van Stampin' Up en heb ik met 2 ponsen uitgesneden.
Twine komt bij de KreaDoe vandaan.


Ik heb 1 cm uit de rand een extra ril-lijn gemaakt op de voorkant van de kaart met de ScorPal, om zo ruimte te krijgen voor een randje met lintjes en brads.
De kleuren passen bij de kleuren van het designpapier.


De grote brads op de 2 hoeken van de kaart zijn ook van SU en passen precies bij het donkerblauwe designpapier.

Vanmiddag ga ik met Ruben en Marit op kraambezoek bij de buuf en lekker genieten 
van kleine Fenna en haar zus Saar.
:-D

Fijne dag nog en tot de volgende keer!

Liefs, San

(p.s. dank jullie wel voor de bezoekjes en reacties elke keer weer! Ben er superblij mee!!!)

12 opmerkingen:

Christine zei

Heel leuk voor een geboorte en alles klopt op je kaartje! Van mij krijg je een dikke 10! :-)
Liefs
Christine

anniek zei

wat een leuke kaart
groetjes Anniek

Joke zei

Een schitterende kaart met mooie details.Groetjes en fijn weekend Joke

jolanda zei

mooi kaartje

corryskaart zei

Hoi san
Een hartstikke mooie kaart met prachtige kleuren en nu gaan genieten van kleine fenna
Fijn weekend en groetjes van corry

Saskia zei

Hoi,
Wat mooi gedaan, ziet er heel bijzonder uit. Leuk op deze manier een geboortekaartjes. De rust heeft je goed gedaan.
Groetjes Saskia

Durvina zei

Wat een lieffie, en die kleurtjes zijn echt prachtig.

liefs, Durvina

GerJanne zei

Ha San,
wat me meteen opvalt is dat je het zo mooi in die drie kleuren hebt gehouden, blauw, roze en wit... Ik vind het een superleuke kaart geworden!
Groetjes,

GerJanne

Anneke. zei

Heel mooi, Sandra! Vind de kleuren combi ook zo mooi.
Groetjs Anneke.

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje is dit geworden Sandra, ik vind hem prachtig. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

Wil zei

Wat een leuke kaart is het geworden Sandra. Die stempel kan je zeker voor een hoop dingen gebruiken hoor. Ze waren er vast heel blij mee.

groetjes,Wil

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wat een schat van een kaartje. Mathilda ziet er echt heel tevreden en lief uit. Prachtig hoe de kleuren allemaal zo mooi bij elkaar laat passen. Echt helemaal toppie!
Inky hugs, Pauline