Volgers

maandag 26 november 2012

Klein probleempje...



Wilde ik eindelijk weer eens een berichtje posten hier, blijkt dat mijn maximum wat betreft nieuwe foto's uploaden bereikt is...
:-(

Baal hier vreselijk van, maar ik ben ondertussen druk aan het zoeken naar een oplossing.
Ik las bij diverse andere bloggers ook al problemen met de foto's, dus wie weet is Blogger zelf ergens mee bezig.

Tot die tijd zullen jullie helaas geduld moeten hebben...

Mochten er nog medebloggers zijn met een oplossing, dan hoor/lees ik die heel graag van jullie!

Ik hoop dat ik het probleem heb opgelost voordat ik de kaart voor het KleurenKaartTeam moet plaatsen a.s. woensdag.
Dat zou wel fijn zijn, hahaha!

Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Wil zei

Klopt ja, je bent de 3de ofzo al waar ik het vanavond lees. Hoop voor je dat het snel goed komt!

groetjes, Wil

martina's kaartjes zei

had hetzelfde probleem, gewoon je picasa album even goed 'opruimen,want die onthoudt alle foto's die je ooit op je blog zette, dus ook van alle candy's enz. wissen is de boodschap en je foto's zo veel mogelijk verkleinen in pixels,gaat met minder geheugen lopen. google + downloaden durft ook al eens helpen. je kan op mijn blog de verschillende reacties hierover lezen
succes, grtjs martina
x

Joke zei

Saskia heeft ook al dit probleem kijk even op haar blog hoe ze het nu doet of mail haar even.Groetjes Joke

Astrid zei

Wat raar dat dit allemaal ineens gebeurt zeg, ik heb NOG nergens last van :)
Ik hoop dat je snel een oplossing hebt gevonden !

liefs Astrid

Nancy zei

Hey Saskia,
Had vorige week hetzelfde probleem. Ik ben er niet aan toe geraakt om alles op te kuisen, maar heb me geïnformeerd en er zijn dames die al jaren bijbetalen om extra plaats op Picasa te benutten. 't is uiteindelijk 2,40€ per maand. Ik heb het in orde gebracht en ik kon meteen terug foto's posten.
Zoek nu wel een manier om mijn bestanden kleiner te maken...
Pfff... nu moeten we naast creatief, ook nog computerwonders zijn...
Zonde van de tijd hé?

Liefs,
Nancy