Volgers

maandag 19 november 2012

Koopjes!

Hoi iedereen!

Aangezien Marktplaats weigert foto's te uploaden, heb ik besloten hier maar een bericht te plaatsen.
De volgende items wil ik graag een nieuwe eigenaar bezorgen.



C.C. Design Trevor (mag weg voor 3 euro, zo goed als nieuw)



Crealies creative tags (elk voor 8 euro, amper gebruikt)
(blauwe is gereserveerd)


MFT-Die Namics mal, Rolled Rose Die (ongebruikt, mag weg voor 8 euro)
(gereserveerd)

 

Stampavie, Rachel Anne Miller (mag voor 2,50 euro weg)


Marianne Design, Beary Sweet (mag weg voor 3 euro)


Datum/tekst stempel (mag weg voor 2 euro, pakketpost)


Provocraft papiersnijder (5 euro)


Snijmallen, om zelf te snijden. (elk aannemelijk bod)


Markers van Stampin' Up, diverse kleuren.
Losse verkoop 2 euro per stuk
Setprijs 10 euro
Kleuren: 
-Barely Banana (2x)
-Blush Blossom
-Lavender Lace
-Almost Amethyst
-Bashful Blue

Bij interesse mag je me een mail sturen.

Liefs, San

2 opmerkingen:

wendy_liefde_is zei

Hoi Sandra

Het ligt volgens mijn niet aan marktplaats. ik heb de hele middag vanalles op marktplaats gezet, ook mijn knutselkast is te vol. (ik heb vooral snijmallen voor de cuttlebug te koop gezet omdat ik vooral mijn cricut gebruik)

Veel succes met de verkoop.

Katz zei

de Dienamics mal neem ik graag van je over Sandra! Ik stuur je een PB via facebook