Volgers

zaterdag 3 november 2012

KreaDoe 2012



Het tweede bericht van vandaag.
;-)

Ik wil jullie graag laten zien wat voor leuke dingen ik op de KreaDoe in Utrecht heb gekocht donderdag.
Als eerste natuurlijk de nieuwe Magnolia Ink, deze keer met een gratis stempel erbij met een hoog "schattigheidsgehalte".
:-D


En hier ben ik ook mega-blij mee!
Eindelijk is er een fatsoenlijke opbergkoffer voor alle stansen en mallen die ik heb.
Er zitten standaard 3 passende magneetvellen bij, maar je kunt ze ook per 3 kopen.
Ik heb er meteen 2 pakketten bij gekocht en achteraf maar goed ook.
Nu passen al mijn stansen er tenminste in.
En het is heel handzaam qua meenemen, omdat er een handvat aanzit. Dus geen gesleep met een "losse" doos die haast niet te tillen is.
En qua opslag neemt het ook niet veel ruimte in.
Ideaal, dus!!!


De stand van Crealies kan ik ook nooit voorbij lopen zonder wat te kopen, hahaha!
Links een "open" bloem/sneeuwvlok, middenonder de blaadjes (staat leuk bij bloemen met roosjes), rechts een set om labels te maken (voorbeeld volgt binnenkort, hahaha!) en middenboven ligt de stans die ik gratis kreeg bij besteding van minimaal 25 euro.
Binnenkort maar eens kijken wat ik ermee kan.


Deze stansjes van Joy! stonden al heel lang op mijn lijstje, ik denk dat ze een mooie toevoeging zijn op mijn kaarten.


En mijn addiction...
Knoopjes van PaperMania...


Twine in allerlei frisse kleuren en 4 ringen om een kartonnen boekje mee in elkaar te zetten, zodat ik die kan pimpen tzt.


Praktische zaken zijn ook nodig:
O.a. een navulling voor mijn Memento zwart en clear embossingpoeder.
De sleutelhanger is een doe-het-zelf-pakket en deze frisse kleuren spreken me enorm aan!
Leuk voor de variatie!
:-D


Kan niet missen:
WASHI TAPE!


Gave papierblokken.
De linker zit een soort "Kraft"kleur bij, dus voor mij een reden om meer met Kraft te gaan doen.
(Leuk, leuk, leuk!!!)


 Aanvulling voor mijn SMASH!book, waar ik toch graag weer eens tijd voor vrij wil maken...


En "last but not least":
De nieuwe Joy! tekst-stempels en bijpassend stansje!
"Love it!!!"

Mijn handen jeuken al om er mee aan de slag te gaan...
Hopelijk krijg ik er binnenkort tijd voor, ook om wat meer op jullie creaties te reageren...
:-(
Jammer genoeg ontbreekt het me steeds aan die tijd...

Ik wens jullie een fijn weekend!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Mieke zei

Super leuk!

Christine zei

Je hebt je goed laten gaan Sandra maar geniet ervan zou ik zo zeggen!! Ook je kaartje hieronder vind ik heel mooi, zelf heb ik geen spullen van SU maar ik vind het geweldig mooi materiaal, alleen hier in Belgie zijn er geen verdelers. Zal eens kijken in Nederland!!
Liefs
Christine

corryskaart zei

goeiegrutjes sandra wat heb je VEEL gekocht maar wel prachtige dingen,zou zo zeggen geniet er lekker van!!
groetjes van corry

jolanda zei

je hebt prachtige inkopen gedaan

Erna Logtenberg zei

wat een mooie buit!

Anneke. zei

Leuke dingen heb je gekocht. Die koffer vind ik wel heel handig. Zou ook wat voor mij zijn ;))
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Volgende keer maar vragen of ze op de KreaDoe ook 'tijd' verkopen haha.
Leuke spullen heb je gekocht zeg. Daar zouden mijn handen ook van gaan jeuken.

groetjes, Marjan

Joke zei

Zo Sandra jij bent goed geslaagd,leuk is dat als je met zoveel spulletjes naar huis toe gaat.Veel plezier ermee en wij zien waarschijnlijk de resultaten in de kaartjes?Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een super inkopen heb je gedaan Sandra, ziet er toppie uit.
Liefs van Anita

Wil zei

Oooh Sandra, wat maak je mij jaloers zeg hahahha Wat heb je een hoop moois gekocht. Mocht je nu echt geen tijd hebben om alles uit te proberen, breng maar wat bij mij hoor hahaha
Maar gefeliciteerd met al je aankopen hoor. Veel plezier ermee en we zullen wel zien wat je ermee maakt :)

groetjes, Wil

GerJanne zei

Hoi San,

wat heerlijk dat je 'los' kon gaan!! En je vertelt er helemaal niet bij dat je geld gekregen had om wat om te kopen!!
Je hebt weer supermooie spullen gekocht! Echt geweldig! Ben reuze benieuwd naar de dingen die je er weer mee gaat maken!

GerJanne