Volgers

zaterdag 3 november 2012

Workshop bij Erna


Vrijdag 26 oktober heb ik een workshop gehad bij Erna.
Zij is sinds kort een onafhankelijke demonstratrice bij Stampin' Up en heeft de dames, bij wie ze een keer een SU-workshop gaat geven, uitgenodigd voor een kennismakingsavond bij haar thuis.
Een erg leuk initiatief!
Ikzelf ken het merk natuurlijk al (en Erna ken ik ook al een tijdje), maar er waren dames die er nog niet mee bekend mee waren en zij zijn erg enthousiast geworden!
:-D


Dit kadootje lag voor iedereen klaar, erg lief van Erna!
Er in zat een zakje M&M's.
(met de nadruk op ZAT)
Hahaha!


Na een korte uitleg over Stampin' Up heeft Erna deze kaart voorgedaan, zodat wij ook aan de slag konden.
En dit is mijn variant geworden.


Ik heb hem iets aan moeten passen, omdat de tekst eigenlijk te groot was voor de eigenlijke layout.
Maar aangezien ik niet voor 1 gat te vangen ben, heb ik er mijn eigen draai aan gegeven.
*grijns*



Hier is goed te zien dat de kerstbal uit 3 delen bestaat.

Lieve Erna, ik heb genoten van deze avond en ik zie uit naar je workshop bij mij thuis volgend jaar!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Mieke zei

Wat leuk, dat pakje waar M&M's in ZATEN ;o) De tekst is ook super!
En dat is een mooie kaart! Heel mooi papier ook. Leuk met die kerstbal zo.

Joke zei

Wat een mooie kaart en zo leuk bewerkt.Ook je kerstbal ziet er erg leuk uit.Groetjes Joke

Saskia zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

corryskaart zei

hoi san
toch heerlijk als je zo gezellige workshop heb gehad en dan met zo leuk en mooi resultaat want het ziet er geweldig leuk uit met jou kerstbal
groetjes van corry

jolanda zei

mooi gedaan

Erna Logtenberg zei

Haha, de M&M's heb je er dus wel uitgekregen LOL, het viel nl. nog niet mee om ze er IN te krijgen. Je kaart is leuk geworden! Ik ben al weer aan het stoeien voor de volgende Party ;-))