Volgers

donderdag 6 december 2012

CANDY-TIJD!!!


Aangezien ik 1 januari jarig ben, vind ik het leuk om te trakteren op een leuke candy!

Ik laat het nog een verrassing zijn, maar wil al wel vast verklappen dat er een paar Magnolia's bij zitten!
:-D

Verder zal ik het aanvullen met lint, embellishments, bloemen, enz.

Wat zijn de "voorwaarden" om kans te maken op deze candy?

-je moet volger zijn of worden
-de candy in je sidebar plaatsen op je blog
-een reactie plaatsen onder dit bericht.

Verder maak je meer kans als je me een verjaardagskaart stuurt, of wat afdrukjes, of wat stansjes, of iets anders leuks.
(geen verplichting, overigens)
Combinaties mogen ook, per "soort" verrassing in je envelop maak je extra kans op de candy en zal ik je naam vaker in de "pot" stoppen.

Verras me maar!

Liefs, San

P.s sluitingsdatum is 15 januari 2013, dus je hebt nog ruim een maand!
En voor mijn adres mag je me een mail sturen.
;-)

15 opmerkingen:

Wil zei

Wat leuk Sandra! Ik doe graag mee met je candy hoor. Toch wel gaaf dat ze vuurwerk afsteken op je verjaardag vind je niet :)

groetjes, Wil

GerJanne zei

Ha San,
ik zag je mail, maar hd zo 123 geen idee!
Dit is leuk!! Ieder zijn keus! Ik doe mee hoor!
GerJanne

Renate zei

Wat leuk, een candy!! Daar doe ik graag aan mee, Sandra. Volger was ik al.

Groetjes, Renate

Joke zei

Hallo Sandra
graag wil ik weer mee doen en ik heb je adres nog dus er komt een kaartje aan.Groetjes Joke

jolanda zei

Doe graag mee.
Natuurlijk krijg je een kaartje.
Ga je zo mailen

Marjan zei

Ik ben dol op verrassingen !!
Je candy staat al op mijn blog.
Gooi mij maar in die "pot".

Groetjes, Marjan

Crejabeja zei

Leuke verrassing candy ,
ik doe mee en wens iedereen succes!!!

Groet Crejabeja

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hihi hoi Sandra

Jj ook al een Candy in 2013 Top!!
ik doe graag mee maar zit op mijn telefoon
natuurlijk plaatst ik je Canfy zo gauw ik op mijn pc zit!!
Doe je bij mij ook mee ?

http://sonjabekker. blogspot.com/
mooie Candy gevuld met Whiff of Joy ;))

fijne avond Sandra
Lieve groet
Sonja

Anreda zei

Leuk...een verrassingscandy !! Ben dol op verrassingen *lol*
Bedankt voor de kans.
Liefs, Anreda

Emmy Bouman zei

Leuk, een verrassingscandy! Volger was ik al!
Ik doe graag mee!

Liefs Emmy

Rianne Timmers zei

ik doe graag mee en natuurlijk krijg je een kaartje
gr Rianne

Ans S. zei

Wat leuk een verrassingscandy, ik wil graag meedoen en natuurlijk stuur ik je kaartje.

Groetjes Ans

Zussenknutsel zei

Hallo,
Wat een toffe verjaardagscandy!
Alvast van <3 gefeliciteerd en een hele fijne dag!
-xx- charlotte & Lieke

carol zei

Hoi Sandra

wat leuk dat je iets weggeeft

groetjes Carol

janieworkum zei

Hoi Sandra
Ik ben op jouw blog gekomen via Joke.
Wat een leuke candy heb je.
Ik ben pas met magnolia stempels begonnen en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Misschien wil je bij mij ook komen kijken en misschien ook mijn volger worden.
janieskaartenwereld.blogspot.nl
ik hoop je te zien
Groetjes janie