Volgers

maandag 17 december 2012

Dikke knuffel


Eindelijk weer eens een kaart van mijn hand, zal ook eens tijd worden, hahaha!
De afgelopen weken zijn erg druk geweest, waardoor ik haast geen tijd had om kaarten te gaan maken.
En dit project vergde veel tijd, waardoor er haast niets overbleef voor andere projecten.

Maar goed, hij is af!
Deze kaart heb ik samen met mijn freubelvriendin Alexandra gemaakt, heeft 2 avonden gekost en vooral veel gezelligheid!
Het patroon komt bij het blog van Noor! Design vandaan.

Cardstock komt uit de voorraad van Alexandra en het designpapier is van een paperblock van de HEMA.
Het afdrukje is, of course, een Magnolia en dit zijn de Copic- kleuren die ik gebruikt heb:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E43-E42-E41
Jurk: BG95-BG93-B12
Laarzen/strik: R37-R35-R32
Bloemen: R37-R35-R32-Y21-YG95

De papieren bloemen op de voorkant komen van een gewonnen candy en de bloemenkernen en brads uit mijn eigen voorraad.
Hoekje is gemaakt met een "oude" pons, die heb ik al jaren maar gebruik hem eigenlijk te weinig.
:-D


De binnenkant van de kaart heb ik deels "wit" gelaten, om er wat op te schrijven voor de ontvanger en de rechterkant heb ik opgeleukt met de vlinder van Joy!Crafts en mallen van Crealies.
Dit cardstock komt trouwens van Stampin' Up en ik heb de volgende kleuren gebruikt: Real Red, Pink Pirouette en Lucky Limeade.


Het label is een kant en klaar gekocht model en ook deze heb ik voorzien van de vlinder van Joy!Crafts. Stukje designpapier erop met een strikje (is op zich niet zo handig als het label de kaart in moet, te dik... ga er nog wat anders op verzinnen...)
En hier ook een hoekje gemaakt, net als op de voorkant van de kaart.


De achterkant van het label, hier heb ik de stempel en de stans van Joy!Crafts gebruikt.
Het past allemaal zo prachtig bij elkaar, ben superblij dat ik deze op de KreaDoe heb gekocht!

Binnenkort een nieuwe kaart, ben er druk mee aan het werk!!!

Fijne dag vandaag!

Liefs, San

(p.s. voor ik het vergeet: denken jullie nog aan mijn candy en de workshop op 26 januari? er zijn nog plaatsen beschikbaar!)

8 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Mooi geworden!!
Groetjes, Yvonne

Charlotte zei

Wow, ik begrijp dat je hier wel wat werk mee gehad hebt Sandra! Zoveel leuke details! Het hoekje met ' die oude pons' vind ik echt super! Steek die maar niet te ver terug weg ;)
Veel knutselplezier! Charlotte

Erna Logtenberg zei

leuk zeg!!

jolanda zei

prachtig kaartje

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart, leuk dat je er eindelijk weer eens een af hebt (hihi).
Mooi model en mooi gekleurd en afgewerkt.
Ziet er super uit.
Groetjes Saskia

Joke zei

Wat een prachtige kaart echt een kunstwerk.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat is dit schitterend geworden Sandra, super ook met die kleurencombinatie, een plaatje weer.
Liefs van Anita

Wil zei

Geloof graag dat je hier even mee bezig was zeg. Alleen al om uit te puzzelen hoe het in elkaar zit haha. Maar hij is heel mooi geworden. Mooie kleuren en stansen gebruikt.

groetjes, Wil