Volgers

dinsdag 4 december 2012

Happy Birthday


Goeiemorgen!

Vandaag een kaartje die ik een hele tijd geleden voor mijn schoonvader heb gemaakt en blijkbaar nog niet gepost had.
De basis is cardstock van Stampin' Up (Crumb Cake) en het designpapier ben ik vergeten van wie het is, sorry!


De Doily is ook van Stampin' UP en de achtergrond is weer Crumb Cake, om de doily beter tot zijn recht te laten komen.
Het label is een enkelvoudige stempel, die je met verschillende ponsen van lagen (en daardoor verschillende kleuren) kunt voorzien.
De verschillende lagen zijn met 3D-blokjes op elkaar geplakt voor een mooi ruimtelijk effect.

Mocht er wat onduidelijkheid over zijn, ik wil graag een keer een uitleg geven hierover, mocht er behoefte aan zijn.
Bijpassend lint is ook van SU.


Charm komt bij Jane Creative vandaan, helaas is zij gestopt met haar webshop.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot de volgende post!

Liefs, San

p.s. binnenkort ben ik jarig en komt er een candy!
Moet alleen nog even bedenken in welke vorm ik het ga gieten, hahaha!
Hou mijn blog in de gaten...
;-)

7 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Een heel leuk kaartje!!
Groetjes, Yvonne

Erna Logtenberg zei

Leuke kaart!!

Anneke. zei

Prachtige kaart, Sandra! Ohwww, ik moet die spulletjes van Stampin-Up niet te veel zien...
Groetjes Anneke.

Joke zei

Een schitterende kaart en het bedeltje helemaal geweldig.Groetjes Joke

Wil zei

Wat een mooie kaart Sandra. Mooie kleuren heb je gebruikt.

groetjes, Wil

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je schoonvader gemaakt Sanra, hij is prachtig.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie, stijlvolle kaart
grjts, martina
x