Volgers

zondag 30 december 2012

Happy New Year!


Lieve mensen, 

ik wil al mijn volgers en iedereen die geregeld een kijkje komt nemen een heel goed en bijzonder 2013 wensen.

Met veel creatieve uitspattingen en omringd door liefde en mensen die ons dierbaar zijn.
Dat we er met zijn allen maar een mooi jaar van mogen maken, met veel "lief" en weinig "leed".

Onderstaand gedicht vond ik wel mooi voor de gelegenheid:



Wensen voor het nieuwe jaar


Ik wens je een ster aan de hemel
een lied dat klinkt door de nacht
en ergens iemand op aarde
die naar je uitkijkt en steeds op je wacht.

Ik wens je een hand op je schouders 
als je soms weent van verdriet,
ook de steun van troostende woorden 
van iemand die zijn hulp aanbiedt.

Ik wens je een hart vol dromen
die't leven mooier zien en waaraan
jezelf veel kan veranderen met je eigen
handen en je vingers alle tien.



Ik hou niet van goede voornemens, omdat je nooit de zekerheid hebt dat je ze kunt uitvoeren, maar 1 ding beloof ik jullie wel:

In 2013 ga ik proberen meer te reageren op jullie creaties!
Jammer genoeg is daar de afgelopen tijd de "klad" in gekomen en dat vind ik heel erg.
Het is geen opzet geweest, maar het is zuiver een gebrek aan tijd geweest.

Ook op het gebied van kaarten maken is het mij de afgelopen maanden erg tegen gevallen, dus ik hoop ook daar weer meer tijd voor vrij te kunnen maken.

Ik wens jullie een fijne Oudjaarsavond toe met je dierbaren om je heen en in je hart en een fijn begin van het Nieuwe Jaar!

Ik proost op jullie!


Liefs, San

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,
mooie woorden!! En een heel leuk plaatje erbij!
Alvast een goede verjaardag gewenst! Begint dat echt om 0.00 uur 's nachts bij jou? Of pas als je wakker wordt? Geniet er in elk geval van.
Ik heb ook een voornemen, maar of me dat lukt.....
Lieve groet,
GerJanne

SandraW zei

Dankzij Google, hahaha!
Dank je wel voor je verjaardagswens! Als kind begon mijn verjaardag pas na het slapen (dan begon nl. de nieuwe dag, hahaha), maar tegenwoordig ben ik lekker om 0.00 uur al jarig, hoor! Gezellig!
:-D
En nog een goed voornemen: afspreken met jou!
;-)

Mieke zei

Mooi tekstje!
Ik wens jou ook van harte een gelukkig, gezond en creatief 2013!
En je bent ook jarig? Van harte gefeliciteerd! :-)
xxx Mieke

SandraW zei

Yep, op de eerste dag van het nieuwe jaar!
Ook dat went, hahaha!
Dank je wel voor je wens!

corryskaart zei

hoi san
een prachtig gedicht en lieve woorden en ook van deze kant wens ik je het allerbeste voor het nieuwe jaar!
groetjes van corry

Saskia Kreasas zei

Lieve San,
Bedankt voor je mooie woorden en gedicht. Ook heel erg bedankt voor je lieve kerstkaart. Ik ben bezig met een verjaardagskaart voor je, maar we waren hier allemaal ziek en ben nog niet helemaal op de been, dus het vordert te traag, doel van op de post doen is niet gehaald. Maar t komt goed.
Ik wens ook jou en jullie een mooie jaarwisseling met een traan en een lach. Die traan zal wellicht niet letterlijk zijn, maar waarschijnlijk wel in je hart. Weer een jaar voorbij... Pfff wat gaat t snel.
Het lijkt me leuk om dit jaar af te spreken, heb al zitten denken of ik 26 januari kan, maar dat is vlak voor mijn verjaardag en ik weet nog niet wanneer Theo 24uursservice en zaterdagdienst heeft. Sorry bedoel het nieuwe jaar.
Nou ja, we bloggen voorlopig verder en t komt vast goed met de goede voornemens.
Groetjes Sas

Angelique zei

Een heel gelukkig en gezond, maar vooral creatief 2013!
Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Wat een schitterend gedicht Sandra, heel mooi. Ik wil jou en allen die je lief zijn ook een super 2013 toewensen vol met geluk, gezondheid, liefde en creativiteit. Ook een hele fijne verjaardag nieuwjaarsdag, je kunt gelijk door met feesten.
Liefs van Anita

Margo zei

Hoi Sandra,
ik heb hetzelfde 'goede voornemen' bij mij was er ook weinig of geen knutseltijd en al helemaal geen blogtijd :(
Laten we hopen dat we er vanaf dinsdag dus meer tijd voor hebben of kunnen maken :)
Liefs
Margo

Wil zei

Een heel mooi gedicht Sandra. Jij en je familie ook een heel fijne jaarwisseling gewenst. En die jaarwisseling is zo lekker dubbel bij jou.. ook gelijk een jaar ouder. Het leuke van jarig zijn op 1 januari is, dat ze altijd vuurwerk afsteken voor je hahaha Geniet ervan, ik hoop dat je je in ieder geval beter gaat voelen!

groetjes, Wil

Joke zei

Een prachtig gedicht en ook voor jullie een gelukkig en gezond 2013.Ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag.Lieve groetjes Joke

martina's kaartjes zei

ik wens je langs deze weg ook een heel mooi 2013. hopelijk kan je enkele dromen waarmaken. en tijd, tja, ik heb ook al een aantal keren een 32ste januari besteld bv, maar het komt er niet van hahahahaha
geniet en doe alles met mate,
nog een fijne verjaardag, grtjs,
martina
x

manuela zei

woww wat een prachtige gedicht en Een hele fijne jaarwisseling ook voor jou (en je familie) gewenst!

Liefs Manuela