Volgers

maandag 10 december 2012

Stampin' Up workshop @ my place


Zaterdag 26 januari 2013 komt mijn lieve vriendin Simone bij mij thuis een Stampin' Up workshop geven.


Zij gaat ons leuke tips & tricks laten zien en we gaan zelf ook nog even aan de knutsel.
En natuurlijk is er de mogelijkheid om wat van Stampin' Up te bestellen bij Simone.


De workshop is vanaf 14.00uur tot ongeveer 16.30uur.
Je hoeft verder geen werkmaterialen mee te nemen, daar wordt voor gezorgd.
En ook zal er gezorgd worden voor een drankje en hapje.
:-D


Ik heb nog enkele plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan!

Mocht je belangstelling of vragen hebben, je mag me altijd een mail sturen.
Ook voor mijn adresgegevens.

Ik hoop je te zien de 26e!

Liefs, San

2 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Sandra,wat leuk dat er bij jou een workshop gehouden wordt alleen het is te ver voor mij.Kan dat niet rijden ivm rugklachten.Groetjes Joke en heel veel plezier.

Karen Howard zei

Hi Sandra, this is goregous! Love the design and cut out flowers! Hugs, Karen