Volgers

zaterdag 22 december 2012

Wishing you...



Vandaag het kaartje voor de wedstrijd van de club: "Kaarten Maken Met Tiets".
Het is een digi van Saturated Canary, speciaal voor de club gemaakt.
Ik ben dolblij dat Tiets de datum verzet heeft naar 28 december, anders had ik het niet kunnen redden.
De laatste paar maanden gewoon te weinig tijd gehad om te freubelen (en ook te reageren op jullie creaties, sorry...)

Blauw cardstock is van Stampin' Up en heet Island Indigo, 1 van mijn favoriete kleuren en jammer genoeg volgend jaar voor het laatste jaar te koop.
Het is nl. een In Color en die blijven maar 2 jaar beschikbaar.
Dus komend jaar maar even mijn slag slaan, hahaha!

Designpapier is van Basic Grey (Eskimo Kisses) en het label heb ik zelf gemaakt met de nieuwe stans van Crealies.
Lint is ook van Stampin' Up, net als de sneeuwvlok stempel op het label.
(kleuren Island Indigo en Pink Pirouette)
Swirl is van Cheery Linn, roosje uit eigen voorraad (aangezet met de marker van SU) en de sneeuwvlok-charm ook.


De afdruk heb ik ingekleurd met Copics en de volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E27-E25-E23
Strik/sjaal/wanten: R32
Blauw: BG72-BG11-BG10-BG000-BG0000
Roze: RV32-RV11


De tekst is van Whiff of Joy en wederom de kleur Island Indigo gebruikt.
:-D
De parels zijn weer uit eigen voorraad.

Denken jullie nogmaals aan mijn Candy?
Er zijn nog maar 11 aanmeldingen, dus laat deze kans niet liggen!!!

En 26 januari 2013 houd ik een Stampin' Up workshop @ my place, gegeven door Simone.
Er zijn nog een paar plaatsen over!
Voor verdere details mag je me mailen.
:-D

Ik wens jullie een fijn weekend en hele fijne Kerstdagen toe.

Even een paar gedichten om over na te denken:


Kerstgedachte

Vrolijk Kerstfeest
En gelukkig Nieuwjaar,
Dat wensen wij elkaar
Aan het einde van het jaar.
En kijk ook eens over je schouder
Naar de mensen met pijn en verdriet,
Juist nu hebben ze liefde nodig
Maar geen mens die dat ziet 
Maar het zou zo in de kerstgedachte passen
Als even omkijkt naar die mensen
met verdriet en pijn,
Dan zullen er zoveel mensen
Juist met die dagen
Een stuk gelukkiger kunnen zijn.


kerst vol met...

kerst is vol warmte
en vol van dat een lichtje
het vieren van een geboorte
van een kind met een lach

die kleine lichtjes
die alles verwarmen
die kleine lichtjes
die wij zijn

de geboorte van een kindje
een kindje met een glimlach
het vieren van dit
is een mooi begin van een leven


Vrede brengen met Kerst

Vrede brengen
is liefde ontvangen
Vrede verspreiden
is warmte aannemen
Vrede geven
is geluk voelen
Vrede in handen
is blijdschap in harten
Want een lichtje is sterker
dan alle duisternis in de wereld.

Ik heb ze niet zelf bedacht, hoor (zou wel willen, hahaha!).
Maar van internet geplukt.
Vond ze mooi genoeg om met jullie te delen.

Nieuwe post is op 2e Kerstdag, voor het KleurenKaart Team van Martina!
Ben er al heel druk mee en het wordt me toch een pláátje....

Ow ja, bedenk me net dat ik nog iets erg gaafs met jullie wil delen:

Ik heb enkele weken geleden een candy gewonnen bij Sylvia Zet!


En ik ben er zo blij mee!!!

Fijn weekend!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Wil zei

Leuke kaart Sandra. Die sketch is ook al zo leuk. En wat jammer dat die mooie kleur eruit gaat zeg.. Het is zeker een kleur die ik ook veel zou gebruiken :)

groetjes, Wil

Joke zei

Prachtige kaart Sandra in mooie kleuren.Fijne kerstdagen en groetjes Joke

Glenda de Heide zei

Prachtig kaartje en wat een mooie gedichtjes.

Veel liefs Glenda

jolanda zei

heel mooi kaartje

Karen Howard zei

WOW, this is really stunning! I love all the detail! Merry Christmas! Hugs, Karen

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje, lief afdrukje en mooi papier heb je gebruikt.
Gefeliciteerd met je gewonnen candy.

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes en tot woensdag bij het KKT.
Ans

Anita Meijer zei

Wat is je kaart super geworden Sandra, top ingekleurd ook weer. Dank je wel voor het delen van de prachtige gedichten, ze zijn heel erg mooi. En dan je candy die je gewonnen hebt bij Silvia Zet, wauw wat een bofkont ben jij, helemaal top.
liefs van Anita