Volgers

dinsdag 15 januari 2013

De Winnaar!!!!!!!!!!!!!!


Lieve mensen, jullie hebben nog een winnaar van mijn candy tegoed!

Ik heb alles gecontroleerd en diegene die me een kaart hebben gestuurd (of meer) beloond met meerdere "lootjes" en alles in 1 pot gedaan.

Goed geroerd, een papiertje getrokken met manlief als getuige en de volgende naam kwam tevoorschijn:


.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
......
......
....
......
...........
.......
.......



Hartelijk gefeliciteerd, meid!

Kom je je prijs ophalen of wil je dat ik hem je opstuur?
:-D

Iedereen bedankt voor het meedoen en tot een volgende candy!
;-)

Liefs, San

p.s. binnenkort weer een kaart, mijn "mojo" komt langzamerhand weer terug, gelukkig!!!

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Sandra,
ik heb net mijn eigen bericht geplaatst en kijk nog even in de zijbalk of er nog nieuwe berichten zijn! En ik zie dat ik je candy heb gewonnen. Wat super zeg!! Misschien kom ik bij je workshop, het wordt steeds zekerder, trouwens, dus opsturen hoeft niet. En als het toch niet doorgaat: ik kom wel eens bij mijn kinderen in Apeldoorn....... En volgens mij was het een verrassingscandy..... spannend!

lieve groet,
GerJanne

janieworkum zei

Gefeliciteerd Gerjanne
groetjes janie

Saskia Kreasas zei

Gefeliciteerd GerJanne. Leuk.
Ik ben benieuwd wat voor kaartje je weer gaat maken.
Groetjes Saskia

Joke zei

Gerjanne gefeliciteerd met je prijs en Sandra leuk dat je een candy weg gaf.Groetjes Joke

Wil zei

Gefeliciteerd GerJanne! En wat goed dat bij jou je 'mojo' weer beetje bij beetje terug komt Sandra :) Kom maar op met die mooie kaarten hoor. Maar eerst even een beetje genieten van de sneeuw pret..

groetjes, Wil

Marjan zei

GerJanne gefeliciteerd !!
En San bedankt voor het verloten.

Groetjes, Marjan