Volgers

dinsdag 8 januari 2013

Even laten weten...

...dat ik er nog ben.


Ben op dit moment mijn "mojo" een beetje kwijt, vandaar dat ik ook nog niets heb gepost de laatste tijd.
Ik moet eerst mijn hobbykamer eens goed gaan opruimen voordat ik de inspiratie terug kan vinden. Die ligt ergens onderop, verwacht ik.
;-)

Dus ik hoop vanavond tijd te hebben om in ieder geval eens een begin te maken.

Wel ben ik bezig geweest met lekkere dingen bakken, o.a. met de kinderen (in de kerstvakantie).

Lekkere cupcakes versiert met marsepein:


En dit is het resultaat:


Deze heb ik gemaakt:


Links onder was een (mislukt) experiment, hahaha!

Ook ben ik tussendoor jarig geweest en dit van manlief en de kids gekregen:


En ik ben er zóóóó blij mee!
Ik hoop binnenkort een leuke creatie hiermee te laten zien!

Dochter Marit is op mijn verjaardagsfeest heel creatief geweest (heeft ze niet van een vreemde, hahaha!)


En deze heb ik gisteren gebakken:


En het smaakt heerlijk, kan ik jullie vertellen!!!
(niet moeilijk te maken, trouwens)

Dus ik heb niet stil gezeten, alleen qua kaarten maken stond alles even op een laag pitje.
Ook dat komt weer goed, heb vertrouwen, hahaha!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en hopelijk tot snel!!!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Joke zei

Sandra wat zien die cupcakes er heerlijk uit en trouwens ook de taart soms heb je zo'n periode dat de kaarten even op een laag pitje staan.Komt wel goed zeker met de mooie distress markers.Groetjes Joke

janieworkum zei

dat ziet er allemaal wel lekker uit. Ik wacht rustig af wanneer je weer wat moois gaat maken.
groetjes Janie

Christine zei

Wat ziet dit er allemaal heerlijk uit! Neem je tijd meisje, ik was ook een tijdje minder actief met het kaarten maken, maar het komt wel weer goed! Nog gelukwensen met je verjaardag!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi San,
nog gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop wel dat je mijn post hebt gekregen... ik heb helaas de ervaring dat er wat post zoek is geraakt rond de feestdagen. Maar wat super die distressmarkers!!
Je 'mojo' (wat betekent dat, inspiratie/zin?) ligt vast en zeker onder een stapeltje op je hobbykamer! Goed zoeken, komt-ie wel boven water!
Groetjes,
GerJanne

SandraW zei

Kaart is aangekomen, vergeten te mailen, sorry...
:-(
Maar hij is echt prachtig, GerJanne!
Superbedankt!

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Je cupcakes, salade en taart zien er lekker uit. Hoop dat je Mojo weer vind en anders gewoon lekker met je stiften gaan kleuren of stempelen dan komt t vast goed.
Groetjes Saskia

Anita Meijer zei

Wat een heerlijke cupcakes hebben jullie gemaakt Sandra, ziet er helemaal super uit. En nu maar hopen dat je inspiratie snel terugkomt want wat heb je een superkado gekregen voor je verjaardag, die roepen je bijna toe gebruik me nou eens een keer ..... ach komt vanzelf wel weer terug je inspiratie.
Liefs van Anita

Margo zei

Hoi Sandra,
ik vind het best fijn om te lezen dat het bij anderen soms ook voorkomt, even helemaal de mojo kwijt zijn !
Bakken doe ik zelf ook heel graag en da's echt superleuk om met de meisjes cupcakes te versieren he ! Dat van die wolkentaart ga ik onthouden hoor !
Liefs
Margo