Volgers

dinsdag 29 januari 2013

Had nog wat beloofd!


De foto's van het mooie kado van Simone voor mijn verjaardag 1 januari j.l.

Ze heeft voor mij 2 kussens voor op de bank "gecustomized" met stof van Stampin' Up.


De kussens zijn van de Leenbakker.


De stof heet Comfort Café.


De letters zijn met de BigShot uit de stof gesneden met de (cijfers&letters) dies van Stampin' Up.


En erop gestreken met een speciale "fabric adhesive roll" (een soort plakstrip op een rol, wat plakt als je het strijkt, weet helaas de vertaling niet. zit niet zo in het naaiwerk), ook van SU.

En ik ben zo blij met mijn kado!
Heel origineel en staat prachtig op de bank!
Thanks, Sim!


Fijne dag vandaag!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Durvina zei

Wat leuk en vooral erg orgineel.

liefs, Durvina

Erna Logtenberg zei

superleuk idd! en die dies staan inmiddels wat hoger op mijn verlanglijstje, haha

janieworkum zei

Ik vind je kussens prachtig. en staan ook mooi op je bank
groetjes janie

Anneke. zei

Ziet er prachtig uit! Heel gezellig.
Groetjes Anneke.

Christine zei

Prachtig zijn ze Sandra! Een heel tof cadeau!
Liefs
Christine

Marieke zei

Erg mooi zeg!! zo maak je je kussen leuk eigen!

Groetjes van Marieke

Joke zei

Prachtige kussen Sandra,.Groetjes Joke

Ingrid zei

De kussentjes zijn inderdaad ontzettend gaaf, je bent wel weer lekker verwend hoor!!
Groetjes Ingrid

Nelleke zei

Geniet ervan, ze zijn prachtig geworden! Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wauw dat heeft Simone supermooi voor jou gemaakt Sandra, wat ziet dat er mooi uit, helemaal super van haar. Wat een mooi verjaardagscadeau.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Sandra,
in het echt zijn ze veel mooier!! En dat stofje is geweldig! Die van de letters Geniet er lekker van!
GerJanne