Volgers

donderdag 24 januari 2013

Happy Birthday

Vandaag een verjaardagskaartje op het program!
De verjaardag van dit kleine meiske is al even geleden en door de drukte rond kerst vergeten een kaart te sturen. 
(Sorry, Simone)
;-)
Inde is alweer drie geworden op 2e Kerstdag!
Kleine meisjes worden snel groot...


Behalve het afdrukje is alles van Stampin' Up en de gebruikte kleuren zijn:
Lavender Lace (retired)
Chocolat Chip
Certain Celery (gok ik...)
Summer Sun (retired)

De gebruikte ronde ponsen zijn ook van Stampin' Up.
En voor het afdrukje heb ik gebruik gemaakt van de watercolor crayons, krijtjes die te blenden zijn met een waterbrush om een aquarel-effect te krijgen.
Leuk om te doen en het ziet er ook erg mooi uit, vind ik.

Ben benieuwd wat jullie van dit betrekkelijk eenvoudige kaartje vinden.
Ik vond het in ieder geval eens wat anders dan de andere kaarten die ik meestal maak!
:-D

Fijne avond nog!

Liefs, San

17 opmerkingen:

Joke zei

Prachtige kaart Sandra ,door zijn eenvoud juist zo mooi.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Ik vind het een schatje Sandra, hij ziet er weer helemaal top uit.
Liefs van Anita

Astrid zei

Ik vind het een super lief kaartje Sandra !

Liefs Astrid

janieworkum zei

Ik vind het een heel lief kaartje , daar zal ze wel blij mee zijn.
groetjes Janie

corryskaart zei

hoi sandra
wat een schattig kaartje heb je gemaakt voor zo kleine dreumes en die stempel is zo lief!
groetjes van corry

Christine zei

Ik vind het een leuke Sandra! Volledig mijn stijl en het gaat je goed af, misschien voor herhaling vatbaar!!
Liefs
Christine

Durvina zei

Wat een schattig kaartje, jij hebt het Stampin up virus echt te pakken!!

groetjes, Durvina

SandraW zei

Had ik al, Durvina! ;-) Denk al zo'n... 4 jaar? :-D
Blijft mooi spul, sorry...
:-D

SandraW zei

Binnenkort komt er nog zo een, wacht maar af!
;-)

jolanda zei

mooi kaartje

GerJanne zei

Hoi San,
wat een superleuk kaartje! Echt een mooie stijl. Ben benieuwd naar de andere! Tot zaterdag, enne....moeten we iets meenemen, behalve geld?
GerJanne

Aartje zei

Wat een schat van een kaartje, lief afdrukje! Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Groeten, Aartje

SandraW zei

Goeie zin, hahaha! Nee hoor, overal wordt voor gezorgd!

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaart, ziet er weer prachtig uit.
Groetjes Saskia

Wil zei

Eenvoudig of niet, het is een hartstikke leuke kaart hoor San. Mooie kleuren heb je gebruikt zeg!

groetjes, Wil

Nelleke zei

Jou ook gevonden! Had van de week al even gekeken.Ja ik vond het erg leuk gistermiddag, ondanks dat ik er zo inrolde. Het is altijd een overgang om vanuit je werk je zo weer om te schakelen.Een fijne zondag nog, ik ga straks weer aan de slag. Groetjes, Nelleke
Ps ik ben benieuwd wat je verder maakt, maar dat zie ik wel als je kaartjes plaatst. ( ik heb nu maar even tijd)

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Sandra, this is so precious! What a great idea to use that little cat in combination with that stamp.. As if your awesome creativity ever surprises me! Love this one! :)