Volgers

zaterdag 19 januari 2013

Hieperdepiep!

Vandaag mag ik 'm eindelijk laten zien, de kaart die ik voor de candy van Joke heb gemaakt.
Ze heeft hem gekregen ondertussen, heb ik gelezen op haar blog.
:-D


De basis is wit en voor de achtergrond heb ik een embossing folder van de Boekenvoordeel gebruikt.
De bloem met blaadjes links bovenin is van Crealies, de hartjes rechts bovenin zijn van Joy! Crafts, de swirl van Cheery Lynn en de tag met tekst is van Noor! Design.
Lint komt uit eigen voorraad.

Gekleurd cardstock is trouwens van Stampin' Up en ik heb de volgende kleuren gebruikt:
-Tempting Turquoise
-Pink Pirouette
-Lucky Limeade


Het afdrukje is een Magnolia (wie kent haar niet...) en deze heb ik (voor het eerst) ingekleurd met mijn distress markers en een waterkwastje.
Ik vond het erg leuk om te doen en voor een eerste keer ben ik best tevreden.

De gebruikte kleuren:
Huid: Tattered Rose
Haren: Vintage Photo - Tea Dye
Broek: Broken China - Tumbled Glass
Shirt: Victorian Velvet - Spun Sugar
Schoenen: Shabby Shutters - Crushed Olive
Bloem: Wild Honey - Mustard Seed - Crushed Olive

(prachtige namen trouwens voor de kleuren!)

En ik heb er een nieuwe volger bij!
Welkom, Aartje! Hopelijk kunnen we elkaar wat inspiratie geven.
:-D

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

Liefs, San

20 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Sandra
Je kaart is een beauty.Met volle bewondering naar gekeken en het staat op het dressoir te pronken.Geniet er van.Groetjes Joke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Prachtig. Mooi gedaan. Zeker goed gelukt voor de eerste keer. Inmiddels ben ik aardig om, het kleuren met Distress werkt erg verslavend, laat mijn Copics steeds vaker liggen. Ik gebruik zelf tattered rose als basis voor de huid, maar zet daarna een heel dun lijntje met tea dye eroverheen ie ik daarna met mijn penseeltje wat uitveeg om wat meer diepte te creëren. Ik vind dit zelf nog meer spreken, dus wellicht voor jou het proberen waard.
Vind het echter heel mooi gelukt.
Groetjes Saskia

SandraW zei

Dank je wel voor de tip! Ga het zeker eens proberen.

Wil zei

Wat een leuke kaart San! Lieve kleuren gebruikt, leuke stempel, helemaal top dus :)

groetjes, Wil

GerJanne zei

Hoi San,
hier mag je ook best tevreden over zijn! Het is een beauty!! Heel mooie kleuren en de embossing erachter is helemaal top!
Groetjes,
GerJanne

Rianne Timmers zei

wat een schitterende kaart is dit ik kan begrijpen dat ze hem mooi vind.
liefs Rianne

Anita Meijer zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor Joke Sandra. Hij is super geworden. Top en wat knap ingekleurd voor de eerste keer met distress markers.
Liefs van Anita

Antoinette van Bommel zei

Hoi Sandra,
Erg leuke kaart heb je gemaakt, tja en Magnolia blijft leuk en is ook mijn favoriet.
Ben ook gelijk volger van jou blog geworden.
Als je het leuk vind... Kom dan ook even een kijkje nemen op mijn blog.
Groetjes Antoinette

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Mooi is je kaartje geworden, lieve Sandra. Magnolia is ook zo'n schatje. Het kan haast niet anders of ze maakt elk kaartje bijzonder met haar lieve oogjes. Inky hugs, Pauline

Mieke zei

Whaw, heel erg mooi!

Jolara zei

zo geweldig mooi!! liefs joyce

jolanda zei

prachtig kaartje

Erna Logtenberg zei

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt !

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Sandra
groetjes Janie

corryskaart zei

hoi san
nou van deze prachtige kaart word de ontvangster zeker blij en vrolijk!
groetjes van corry

Christine zei

Hallo Sandra,
Je kaartje ziet er zo leuk uit en ook de kleurtjes vind ik heel tof!!
Liefs
Christine

sjouks kaarten zei

Wat een leuke kaart heb je voor Joke gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Marieke zei

Wat een leuk kaartje, en dat zonder designpapier!
Leuk gedaan!

Groetjes van Marieke

martina's kaartjes zei

hele mooie, en lieve kaart !
grtjs, martina
x

Wendy Koorevaar zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en wat grappig dat je bij mij in de buurt woont!
Ik vind je kaart een plaatje, mooie zachte kleuren echt een beauty.

Lieve groetjes,
Wendy