Volgers

donderdag 17 januari 2013

In het zonnetje!


Aangezien de zon hier ver te zoeken is, leek 't mij leuk om vandaag de mensen, die mij van die prachtige verjaardagskaarten gestuurd hebben, eens in het zonnetje te zetten.
:-D


Van links naar rechts, bovenste rij:
Jolanda - Joke - Ans
Onderste rij:
GerJanne - Joke - Wil

En de volgende kaart verdient een eervolle vermelding, Wat een beauty!


Gemaakt door Saskia.
Wat een werk heb je ermee gehad, Sas!
Ik vind ´m echt super!
Dikke duim voor jou!

Mijn volgende post zal een kaart van eigen hand zijn, maar zolang ik geen bericht van de ontvanger heb gehad, kan ik hem niet laten zien.
Vandaag in de bus gedaan, dus hopelijk morgen bericht en een blogpost van mij.
:-D

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs, San

7 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi san
wat leuk om al die prachtige kaarten te kunnen bewonderen en voor jou extra genieten van al dat moois!
groetjes van corry

Jolara zei

heel gaaf ! liefs joyce

Anita Meijer zei

Wauw wat een schittertende kaartjen heb je gekregen Sandra, ik vind ze stuk voor stuk plaatjes, tof voor je.
Liefs van Anita

Joke zei

Prachtige kaarten heb je gekregen Sandra en ja die van Saskia is echt een beauty van een kaart.Fijne avond en groetjes Joke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er leuk en gezellig uit. Graag gedaan hoor de kaart. Het werk viel best mee.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

Hoi Sandra,
ik had hem al gezien bij Saskia. Echt een ontzettende leuke kaart!!
Oh ja, ik kom naar je workshop! Mijn dochter wil zondag haar verjaardag voor de familie vieren en voor haar vrienden wil ze het samen met een vriendin vieren en niet op de 26e. Dus lijkt het me heel leuk om mee te doen! Zin in!
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Hallo Sandra, via het blog van GerJanne kom ik bij jou terecht. Super om een plaatsgenoot te ontdekken (ik woon ook in Apeldoorn). Ben volger bij je geworden, ben benieuwd wat voor moois je hier allemaal nog gaat laten zien. Misschien vind je het leuk om ook eens langs mijn blog te hoppen.
Groeten, Aartje