Volgers

zondag 27 januari 2013

Korte impressie...


Van een gezellige middag gisteren!
Simone kwam een Stampin' Up workshop geven @ my place.
En gezellig dat het was!

 De (nog) lege tafel


GerJanne, Alexandra, Erna, Marion


Marion nog een keer, IngridNelleke


En Simone, uiteraard!




Overzichtsfoto, genomen vanaf de trap.
;-)

Joke was er ook nog, maar die moest ons om half 4 helaas al weer verlaten...


Dit was het kadootje wat Simone voor iedereen heeft gemaakt, errug lekker! 
;-)


Kadootje voor de gastvrouw.
Met leuke kleine kaartjes en bijpassende envelopjes erin, erg leuk!


Eén van de kaarten die Simone ons heeft voorgedaan.
Ze heeft ons ook nog laten zien hoe we van een simpele envelop een prachtige kadoverpakking kunnen maken, staat helaas niet op de foto...


Kaart nr. 2, die we ook zelf mochten maken. Een erg leuk project!


Dit is mijn variant, ben er dus wel achter gekomen dat ik niet met het blote oog de gaatjes recht kan ponsen met de tang, hahaha!
Volgende keer toch maar even ouderwets uitmeten...


En dit zijn de kadootjes van Erna, GerJanne en Ingrid, superlief!
Van Marion nog wat bolletjes haakgaren gekregen en het kado van Simone voor mijn verjaardag houden jullie nog tegoed, ze staan nog niet op de foto...

Deze foto's heeft GerJanne nog gemaakt, ben ik ook nog op te zien!



Al met al een supergezellige middag geweest, dank jullie wel dames!!!
Voor herhaling vatbaar!

Ik wens jullie nog een fijne dag toe, ik ga zo nog werken...
Late dienst!

Liefs, San

16 opmerkingen:

Jolara zei

wat ontzettend leuk, leuk om de foto's te zien liefs joyce

Ingrid zei

Wat een leuke foto's van een zeer geslaagde workshop/middag, zeker voor herhaling vatbaar.
Leuke technieken geleerd, en leuke ideeën en inspiratie opgedaan. Ik ga even wat van de groepsfoto's bij je meenemen, voor op mijn eigen blog(als je het niet goed vind, haal ik ze er weer van af)! Ik wilde zometeen even met het envelop/tasje proberen te maken, mijn nichtje is binnenkort jarig.
Groetjes Ingrid

martina's kaartjes zei

ziet er goed en gezellig uit ! en ook nog mooie creaties ! dan is jullie dagje zeker geslaagd, niet ?
nog een fijne zondag,
grtjs, martina
x

Mieke zei

Ziet er gezellig uit! Vind ik ook altijd leuk om te zien :-)

Anita Meijer zei

Had het al gelezen bij GerJanne en Ingrid dat het zo superleuk was, helemaal top zien je foto's eruit Sandra, wat fijn dat jullie zo'n superdag hebben gehad.
Liefs van Anita

Wil zei

Ziet er lekker gezellig uit San. En wat hebben jullie leuke kaarten zitten maken zeg :)

groetjes, Wil

janieworkum zei

Wat leuk allemaal, zo te zien hebben jullie het gezellig gehad.
groetjes janie

Joke zei

Ziet er erg leuk en gezellig uit Sandra.Groetjes joke

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Het ziet er heel leuk en gezellig uit. Al leuk spullen besteld?
Groetjes Saskia

Erna Logtenberg zei

Haha ik val in herhaling, maar ja ik vond het supergezellig! Ik ga proberen vaker tijd vrij te maken hoor, om samen te freubelen! Werkze nog!!
lieve groetjes, Erna

Lia zei

Wat ziet dat er leuk en vooral gezellig uit zeg,
groetjes Lia

Christine zei

Wat gezellig lijkt me dit Sandra! Jullie hebben mooie kaartjes gemaakt en super dat materiaal van SU!
Liefs
Christine

Angelique zei

Wat een gezellige boel zeg! En de gemaakte creaties zien er ook erg leuk uit!
Liefs Angelique

Rianne Timmers zei

ziet er super gezellig uit en de kaartjes waren heel leuk die jullie gemaakt hebben.
liefs Rianne

Nelleke zei

Ook al viel ik er later in, ik vond het heel erg leuk om het mee te maken. Groetjes, Nelleke

Margo zei

Dat ziet er supergezellig uit !
Liefs
Margo