Volgers

dinsdag 12 februari 2013

2e bericht van vandaag...


Mijn aankopen van Stampin' Up, gefinancierd door donaties van lieve mensen tijdens mijn verjaardag.
:-D
(inclusief zgn. Hostess euro's voor het houden van een SU workshop en incl. de Sale-A-Bration, een gratis item voor elke 60 euro uitgegeven tijdens de workshop)


4 Ponsen, alles passend bij 2 stempelsets.


De wood-mounted stempels


Clearblocks en inkt


Piercing-packs, om je kaart te versieren.


De clear-stamps sets.


Designpapier en glitterpapier


Knopen, lint, enveloppen, cardstock en framelitz (BigShot)
En last but not least: de nieuwe papertrimmer!!!
En daar ben ik bijna nog het meest blij mee, hahaha!

Fijne dag nog!

Liefs, San

15 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw kan me voorstellen dat je voor de deur ging liggen om te wachten dat je nieuwe spulletjes kwamen Sandra, wauw echt veel en wat mooi allemaal, je zal nu wel heel blij zijn.
Liefs van Anita

Joke zei

Wat een mooie spullen heb je gekocht Sandra,heel veel plezier ermee en veel knutsel plezier en wij zien de resultaten wel.Groetjes Joke

Wil zei

Wat heb je lekker ingekocht zo Sandra. Zo is het net alsof je weer jarig bent toch? hahaha Kom maar op met de mooie creaties hoor :P

groetjes, Wil

Erna Logtenberg zei

Wow, wat een mooie dingen heb je uitgezocht !! Erg leuk hoor !

Lia zei

Wow wat mooi allemaal, veel plezier ermee,
groetjes Lia

Mieke zei

Whaaaw, super! Vééééél plezier er mee!

A Casa di Ale zei

complimeri....bellissimo pacco regalo

ciao da ale

janieworkum zei

Wat veel en wat prachtig. veel plezier er mee
groetjes janie

Aartje zei

Ooooh, ik zit hier jaloers te wezen, wat een mooie spullen. Veel plezier ermee.
Groeten, Aartje

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een prachtige spullen heb je zeg. Ziet er super uit. Bedankt voor je kaart, hij is vandaag binnengekomen. Ziet er prachtig uit en ook de inhoud is mooi. Ga ik binnenkort mee aan de slag. Bedankt. Ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen via het bloggen.
Liefs Saskia

Christine zei

Prachtige spullen Sandra! Laat je helemaal gaan en geniet ervan!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Oh wauw San! Je verjaardagsgeld is heel goed besteed!! EN ga je dat allemaal meenemen als je en paar dagen met zijn tweetjes weg gaat? Krijgt Dirk dan nog wel genoeg aandacht?? ;-))
Heel veel plezier!!
GerJanne

Angelique zei

Wow, wat een mooie spullen allemaal. Heerlijk dat je dat allemaal van je verjaardagsgeld kon kopen. Daar heb je tenminste wat aan. Ik heb toevallig vandaag ook de papiertrimmer van SU gekocht, hij is geweldig.
Veel plezier met je mooie spullen.
Liefs Angelique

Anneke. zei

Wauw, wat een mooie spullen. Hier kun je even mee vooruit! Ga je nu niet naar Zeist :))))
Groetjes Anneke.

Ingrid zei

Wat gaaf zo veel spullen, je heb in ieder geval je verjaardagsgeld goed besteed, hier zal je heel veel plezier van hebben.
Groetjes Ingrid