Volgers

vrijdag 8 februari 2013

Candy gewonnen!


Helaas geen kaartje te plaatsen vandaag, ben geveld door de buikgriep...
Hoop binnenkort de energie weer terug te hebben om weer eens aan de slag te gaan.
Ik wilde woensdag weer eens een avondje aan de freubel, had me er de hele dag al op verheugd, maar het "lot" besliste anders...
Op dit moment kan ik alles weer "binnenhouden", alhoewel ik nog steeds leef op bouillon en crackers, dus we gaan de goede kant weer op, langzaamaan.

Wél een leuk bericht gekregen via Facebook!
Ik heb een candy gewonnen bij Marianne Design!


Ziet er superleuk uit, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het in 't echt is...
En ik ben er echt heel erg blij mee, thanks MD!

Binnenkort weer een nieuwe kaart!

Liefs, San

9 opmerkingen:

Joke zei

Wauw,wat een mooie Candy heb je gewonnen en veel plezier ermee.Vervelend dat je geveld bent door de buikgriep beterschap Sandra.Groetjes Joke

janieworkum zei

Wat een mooie Candy heb je gewonnen. Hierbij wil ik je meteen beterschap wensen en ik hoop dat je snel weer beter bent.
groetjes Janie

jolanda zei

beterschap.
hele mooie prijs heb je gewonnen

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je prijs en beterschap. groetjes, Nelleke

Wil zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Alleen daardoor ga je je haast beter voelen :) Hoop dat je snel weer opgeknapt bent hoor.

groetjes, Wil

GerJanne zei

Beterschap !!
Ik hoop dat je gauw weer helemaal opgeknapt bent.
En wat een gave prijs!!!!
GerJanne

Anita Meijer zei

Heel veel beterschap Sandra, wat vervelend dat je de buikgriep hebt. Maar meis wat heb je een schitterende candy gewonnen bij Marianne Design, wat een schitterende spulletjes, tof voor je.
Liefs van Anita

Ingrid zei

Zo jij bent verwend met een supergave candy. Maar wat vervelend last van de buikgriep, van harte beterschap!
Groetjes Ingrid

Aartje zei

Wow, gave candy heb je gewonnen. Jouw week kan niet meer stuk volgens mij.
Groeten, Aartje