Volgers

dinsdag 12 februari 2013

Happy New Baby


Hallo, bloggers!
Vandaag een geboortekaart op het "menu".

Recept:
Cardstock is kant-en-klaar, soms wel lekker makkelijk!
;-)
Designpapier is van Me to You, net als de vierkante labels en, uiteraard, het afdrukje.
Deze heb ik ingekleurd met, ik denk, mijn Copics.
Kleuren weet ik niet meer, het afdrukje lag al een hele tijd te wachten om op een kaart gebruikt te worden.


De embellishments komen uit eigen voorraad, de tekst is van Stampin' Up en het flesje van Eline Pellinkhof.


Gisteren is de kaart gepost, dus hopelijk kijkt de nieuwbakken mama nog even niet op mijn blog.
:-D

Verder ga ik vandaag bij de "deur" liggen, ik verwacht UPS met een grote doos met spullen van Stampin' Up!
Mijn verjaardagskado wordt vandaag bezorgd, net als de spullen van de dames die laatst een SU workshop (van Simone, mijn lieve vriendin) bij mij gedaan hebben.

Dus hopelijk komt er vandaag nog een bericht van mij, met mijn nieuwe spullen.


Fijne dag!

Liefs, San

11 opmerkingen:

Ingrid zei

Super lief kaartje heb je gemaakt Sandra!
Ik wacht geduldig af tot ik een melding van je krijg ;)
Groetjes Ingrid

Mieke zei

Spannend! Ik ben benieuwd!
Mooie kaart!

Joke zei

Mooie kaart Sandra.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een supergaaf babykaartje Sandra. En wat heerlijk toch dat je zo kan verheugen op de spulletjes die komen gaan, heel veel knutselplezier ermee.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Wat een geweldige baby kaart , super mooi.
groetjes janie

jolanda zei

mooi kaartje

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Sandra. Wat heb je een mooi su pakket gekregen. Super en je kaartje is ook een schatje. Lief beertje. En de layout is ook zo mooi!
Hugs, Pauline.

Aartje zei

Wat een lief kaartje met dat schattige beertje.
Groeten, Aartje

Nelleke zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt. En het wachten voor de deur is beloond he, je gaat weer heeeeel veel kaartjes maken....
groetjes, Nelleke

Annelies zei

De nieuwbakken mama had 'm nog niet gezien op je blog hoor :). Heel leuk kaartje, bedankt!!

Annelies zei

He...mijn reactie staat er nog niet.
De nieuwbakken mama had 'm nog niet gezien hoor :). Hij lag eerst hier op de mat. Erg leuk kaartje, dank je wel!