Volgers

vrijdag 22 februari 2013

Lekker genoten!


Hallo!
Hier weer een bericht van mij!
Afgelopen week zijn manlief en ik heerlijk samen een midweekje op vakantie geweest in het wonderschone Brabant! Blijft een prachtige en vriendelijke provincie...
De kids waren logeren bij opa en oma (het is tenslotte nog voorjaarsvakantie) en wij zijn er lekker samen op uit getrokken.


Een heel schattig huisje met dak tot bijna op de grond, met een gezellig klein keukentje.
Heel knus allemaal en we hebben lekker uit kunnen rusten.
Geshopt hebben we ook nog, of course! 
Ik heb o.a. 2 nieuwe broeken van Dirk gekregen. Erg nodig, omdat ik nu 7,5 kilo ben afgevallen en dringend andere broeken nodig had, hahaha!


Ook was er tijd om te freubelen, uiteraard heb ik "afgedongen" dat er spullen meegingen, hahaha!
En ik heb wel 12 kaarten kunnen maken.
Heerlijk!!!
T.z.t. verschijnen ze op mijn blog, moet er eerst morgen wat foto's van maken.


Vind je het geen gezellig plekje zo?
:-D

Ook heb ik iets gedaan, waardoor ik heel trots ben op mezelf. Kan het nu nog niet vertellen, omdat ik een challenge op Facebook heb staan, hahaha!
Diegene die het 't eerst raadt, krijgt een zelfgemaakte kaart van me.
Dus als je FB hebt en je wilt wel een gokje wagen, be my guest!
T.z.t. laat ik het hier ook weten, komt goed!


 Tenslotte wil ik jullie deze kaart niet onthouden.
Ik ben met mijn lieve vriendin Simone een challenge aangegaan om een kaart te maken met de kleuren Basic Gray en Calypso Coral van Stampin' UP.
En dit is mijn resultaat!
Alles is van SU, behalve het "kant" aan de linkerkant en de vlinders daarop, de rest dus wel.
:-D
Simone mag de volgende kleurenset bedenken.
Dus ook dit wordt vervolgd!

Ik wens jullie alvast een fijn weekend toe, wij gaan nog even een paar dagen lekker genieten thuis, samen met de kids.

Liefs, San

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hey San,
fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad samen!
Lijkt mij ook wel wat..... Deze vakantie verliep een beetje anders dan ik had verwacht, maar morgen ga ik naar de beurs, dus dat is heerlijk!!
En dat jij 12 kaartje hebt kunnen maken! Super zeg!
Geniet weer van de kinderen en het weekend!
Liefs,
GerJanne

janieworkum zei

Wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad.
Maar zo te lezen heb je weer heel wat gedaan.
Ik wens je nog een fijn weekend.
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Fijn dat jullie even samen hebben genoten van een midweekse weg. Lekker hoor. En 12 kaarten gemaakt, ben benieuwd. Deze kaart is mooi in deze kleuren.
Groetjes Saskia

Aartje zei

Hallo Sandra, dat ziet er lekker uit zeg, even er tussen uit. Heerlijk tijd om kaartjes te maken, wat een productie zeg. Geniet nog een paar dagen van elkaar en de kids voordat het drukke leventje weer begint,
Groeten, Aartje

Wil zei

Prachtig kaartje Sandra. Mooie kleuren!

groetjes, Wil

Erna Logtenberg zei

Leuk om te lezen en je had een mooi freubelplekkie daar ! Leuk idee ook, die challenge van jullie samen !

Lia zei

Heerlijk toch knapt een mens altijd van op,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wat ziet dat er goed uit, Sandra ! blij te horen dat je lekker hebt kunnen genieten en ook nog wat geknutseld (ik neem ook liever een broek minder mee en meer knutselspullen =) en tja, dat tekort aan broeken ken ik ook, ik ben ondertussen 12 kg afgevallen op een half jaar tijd, en dan begint het zoeken naar een nieuwe garderobe, niet altijd even makkelijk, maar wel leuk ! geniet er van zou ik zeggen ! proficiat !
grtjs, martina
x

Joke zei

Wat lekker even er tussen uit met zijn tweeën,en dan ook nog fijn kaartjes maken 12 stuks heerlijk is dat.Deze kaart is ook prachtig Sandra geeft gelijk Lente gevoel.Groetjes Joke

Margo zei

Supermooie kaart en wat een leuke foto's dat ziet er inderdaad knus en gezellig uit ! De batterijen zijn dus weer helemaal opgeladen en ik ga eens kijken op FB hoor !
Liefs
Margo

Annie zei

Ook wij hebben afgelopen week weer erg genoten van het gezelschap van de kids.
Veel liefs + Dikke knfs + xxx
Van pa en ma

Durvina zei

Perfecte combi, er effe tussenuit en freubelen...

liefs, Durvina

Ingrid zei

Fijn hé een weekje voor jezelf hebben, en dingen doen waar je zelf zin in heb om te doen. Je bent wel heel creatief geweest, 12 kaarten gemaakt en nog hele leuke zo te zien aan die ene!
Groetjes Ingrid