Volgers

zondag 17 februari 2013

Mijlpaal en workshop.


Afgelopen vrijdag hadden manlief en ik ons 13-jarig "verkerings"jubileum en ik heb onderstaande kaart voor hem gemaakt.
Met de nieuwe framelits en stempels van Stampin' Up.
:-D


Prachtig materiaal om mee te werken!
De gebruikte kleuren zijn Whisper White, Calypso Coral en Pool Party.
Een hele mooie frisse kleurencombinatie, vind ik.

En gisteren heb ik een Stampin' Up workshop bij Erna gehad en zij heeft ons een mooie kaart voorgemaakt. Ook mochten we zelf aan de freubel en dat is dit kado-tasje geworden.
Met het goede patroon erbij, is dit zeker geen moeilijk project.


Gebruikte materialen (alles SU uiteraard!):
Cardstock: Sahara Sand, Pool Party en Whisper White
De 2 vlinderponsen (groot en klein)
Stempelsets: Papillon Potpourri en Oh, Hello
Lint is de kleur Pool Party.
O ja, het touwtje is "Twine".
;-)


Superleuk ideetje!
En ideaal voor een verjaardag of een andere gelegenheid.

Ik wens jullie nog een fijen zondag en tot de volgende post!

Liefs, San

15 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi San,

lief dat je ook aan je verkeringsdag hebt gedacht! En een mooi kaartje voor Dirk gemaakt. Heerlijk he om met de nieuwe spullen aan de slag te gaan!?
Ik wens je een heel fijne midweek. Geniet ervan!

GerJanne

Erna Logtenberg zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je verkeringsjubileum :-))) Patroon van het doosje staat inmiddels op mijn bloggie.

Astrid zei

Wat een schitterende creaties Sandra ! Prachtig !

Liefs Astrid

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met jullie 13-jarig samenzijn en wat heb je een prachtige kaart voor hem gemaakt Sandra, ziet er super uit.
Liefs van Anita

Margo zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum !
Je kaartje is echt prachtig en dat doosje ook zeg !
Liefs
Margo

Angelique zei

Super mooie kaart heb je gemaakt en dat doosje is ook geweldig. Mooi hè, Stampin Up spullen. Ik ben bang dat ik verslaafd ben.
Liefs Angelique

Joke zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum en op naar de volgende.De kaart is prachtig .Groetjes Joke

Christine zei

Mijn gelukwensen Sandra!! Het kaartje en doosje zien er prachtig uit, leuk gedaan!
Liefs
Christine

janieworkum zei

Gefeliciteerd en wat je gemaakt hebt vind ik prachtig
groetjes Janie

Rianne Timmers zei

Ik ben het helemaal met je eens de spulletjes van stampin up zijn geweldig.
Ook ik werk er graag mee.Je kaartje en doosje zijn heel mooi.
Liefs Rianne

Ingrid zei

Wat een leuke en lieve kaart heb je gemaakt voor je mannetje.
Ook al zo'n superleuk tasje gemaakt op de workshop.
Groetjes Ingrid

Nelleke zei

Leuk, ik kwam net van het blog van Erna. Mooie kaart en doosje, leuk he om met nieuwe dingen aan de slag te gaan.
Groetjes, Nelleke

Monique zei

Gefeliciteerd hoor! Wat heb je knappe creaties gemaakt!
Top hoor!
groetjes
Monique

Nancy zei

Hey Sandra,

Super leuk voor jullie!! 13 jaar samen en dat bijna pal op Valentijn!!
Heel erg gefeliciteerd!!
En wat maakte je een mooie kaart voor je liefste!
Mag ik je vragen of je me de maten van het doosje wil verklappen?

Liefs,
Nancy
info@nancys.be

martina's kaartjes zei

heel erg mooi en leuk gemaakt ! top
grtjs, martina
x