Volgers

zaterdag 23 februari 2013

Vervolgbericht

Gisteren had ik het over een "challenge" op FaceBook, en aangezien het geraden is, kan ik hier nu ook melden wat ik gedaan heb waardoor ik heel trots op mezelf mag zijn...


Nee, het is geen nieuwe tattoo (nog niet, ook al heb ik er al 2)

Maar ik heb een piercing in mijn oor laten zetten!


Ik wilde dit al heel lang laten doen.
Mijn overleden zusje had er ook 1, maar ik wist niet in welk oor zij hem had.
Totdat mijn moeder een mooie foto van haar vond, met piercing!
En het leek mij leuk om hem in hetzelfde oor te hebben, dus vandaar dat het wat langer duurde.
En in onze vakantie wilde ik hem laten zetten, na lang mentaal voorbereiden, hahaha!

Ben er superblij mee, hij heeft nu een speciale betekenis voor me...
En tzt komt er een mooi ringetje in, net als mijn zusje had.

Fijn weekend!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

Hee wat leuk zeg! En een mooie betekenis en herinnering aan je zusje! Xx

Anita Meijer zei

Wat stoer van je zeg Sandra, ik zou het niet durven, maar wel met een emotionele waarde dus, en dat maakt het wel heel bijzonder.
Liefs van Anita

Margo zei

Wow Sandra, dat had ik helemaal nooit geraden hoor, maar ben wel ontroerd door je verhaal ! Kei-goed van je !
Liefs
Margo

Christine zei

Heel tof Sandra en mooi om op die manier je zusje bij je te hebben!
Liefs
Christine

Mieke zei

Leuk om hem in hetzelfde oor te hebben als je zusje. Het staat mooi trouwens.

Aartje zei

Hallo Sandra, ik heb helemaal niets met piercings en tattoos, maar dit moet toch een mooie herinnering zijn.
Groeten Aartje