Volgers

dinsdag 12 maart 2013

For You


Vandaag een Magnolia op het programma!
Ik had het afdrukje al een hele tijd bij het designpapier liggen om er eens een kaart mee te maken, maar was er nog niet aan toegekomen.
Totdat manlief en ik er samen een midweekje tussenuit gingen en ik het setje weer vond tussen mijn freubelspullen.


Cardstock basis is kant-en-klaar wit met linnenstructuur, met daarop het designpapier gemat met Crumb Cake cardstock van Stampin' Up.

Voor de labels rechts bovenin heb ik de set Hearts a Flutter framelits gebruikt, ook van SU.
Designpapier komt uit hetzelfde blok als het bloemenpapier.

De tekst is ook van SU en heb ik uitgesneden met de bijpassende framelits. (Bitty Banners)
Lint is Crumb Cake.


Het afdrukje heb ik weer eens ingekleurd met mijn Copics, met de volgende kleuren:

Huid: E53-E51-E50
Haren: E43-E42-E41
Rood: R37-R35
Groen: G99-G94
Blauw: BG01-BG000-BG0000
Oranje: YR14-YR12
Kraft: E43-E41
Label: Y21

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze creatie vinden, dus aarzel niet en geef ongezouten je mening!
;-)

En heel veel dank voor jullie reacties op mijn vorige berichten!
Wil jullie even laten weten dat ik ze heel erg waardeer!
Jullie zijn schatten!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs, San

13 opmerkingen:

Rianne Timmers zei

Is echt een heel leuk kaartje geworden met heel mooi papier.
Liefs Rianne

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Sandra, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Wil zei

Leuke kaart Sandra. Leuk ook hoe dat je Tilda op het lint gezet hebt :)

groetjes,Wil

Joke zei

Prachtige kaart Sandra,mooie kleuren heb je in je kaart verwerkt.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi san
maar goed dat je het hebt gevonden want dit is wel een erg mooie kaart en die kleuren zo vrolijk!
groetjes van corry

Ingrid zei

Een prachtig kaartje is het geworden, zo zie je maar weer "wie wat bewaard heeft wat"
Groetjes Ingrid

janieworkum zei

Prachtige kaart Sandra en heerlijk die kleuren die je gebruikt hebt.
groetjes Janie

Christine zei

Een schatje is het Sandra! Mooie kleurencombinatie!
Liefs
Christine

Anneke. zei

Wauw, wat een schatje, Sandra! Mooie kleurtjes.
Groetjes Anneke.

Jolara zei

wat ontzettend gaaf ! Liefs joyce

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooi kaartje, ziet er weer leuk uit. Mis je wel in blogland. Leuk weer eens een kaartje te zien.
Groetjes Saskia

jolanda zei

prachtig kaartje

Marieke zei

Wat een schattig kaartje, erg leuk! Mooie kleuren, leuk papier!

Groetjes van Marieke