Volgers

maandag 4 maart 2013

Kaartje

Hallo bloggers en volgers!

Vandaag een kaartje gemaakt met alleen maar materialen van Stampin' Up.
De basis is Crumb Cake cardstock (soort kraft), met daarop designpapier gemat met Island Indigo cardstock.
Met de vlinderponsen van SU heb ik 2 bijpassende vlinders gemaakt en de kaart is "opgeleukt" met knopen en lint in de kleur Calypso Coral.


Eenvoudige kaart, maar vreselijk leuk om te maken!
En lekker vrolijk, dus geschikt voor de meeste gelegenheden.

Ik heb deze kaart aan mijn vriendin Ilona gegeven, omdat ze op Facebook het raadsel van de oorpiercing heeft opgelost.



Ik merk dat ik nog steeds last heb van mijn migraine-aanval van gisteren, dus ik ga nog even door met kalm aan doen vandaag.

Ik wens jullie nog een hele fijne en zonnige dag toe!

Liefs, San

16 opmerkingen:

Angelique zei

Geweldige kaart! Stampin' Up! Materialen zijn gewoon helemaal geweldig. Je maakt er op een eenvoudige manier de mooiste dingen mee. Heel leuk gedaan!
Liefs Angelique

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gedaan, ziet er prachtig uit. Geniet ook lekker van de zon.
Groetjes Saskia

Nancy zei

Hey Sandra,

Da's een kaartje waar je vrolijk van word!!
Leuke kleuren!!

Liefs,
Nancy

Erna Logtenberg zei

superleuk kaartje!!

corryskaart zei

hoi san
zeker een geslaagde kaart zo vrolijk met dit prachtige papier!
groetjes van corry

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Prachtig kaartje lieve Sandra. The vlindertjes zijn ook zo mooi! Gaaf zo met dat DSP. Sterkte met je migraine. Lijkt me vreselijk.

Mieke zei

Schitterende kaart!
Beterschap -x

janieworkum zei

Prachtige kaart Sandra, en een vrolijk kaartje
groetjes Janie

Christine zei

Mooie, vrolijke kleurtjes! Tof kaartje Sandra!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Sandra, ik vind hem heel mooi.
Liefs van Anita

Ingrid zei

Een leuk en supervrolijk kaartje.
Groetjes Ingrid

Charlotte zei

Heel erg mooie kaart met supertof papier!
Leuk met die 'dubbele' vlinders.

Groetjes,
Charlotte

GerJanne zei

Mooi kaartje zeg!
Zo zie je maar weer wat papier en wat details kunnen doen!
Vervelend migraine...
GerJanne

Wil zei

Wat een leuke kaart weer! Ilona boft toch maar weer. En wat leuk om te zien, dat jij ook kaarten aan het 'opleuken' bent, dat doe ik ook altijd whahha

Ik hoop dat je je weer beter voelt. Migrane is maar niks!

groetjes, Wil

sjouks kaarten zei

Wat een mooie, vrolijke kaart heb je gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Wat een super leuk kaartje.

Groetjes Ans