Volgers

woensdag 27 maart 2013

Sorry, geen KKT voor mij vandaag...



Maar voor het "plaatje" wel even een "Golden Oldie" van een klein jaartje geleden, omdat de kleuren wel passen bij de uitdaging.


Helaas deze keer geen tijd gehad om een mooie kaart te maken, terwijl ik me wel opgegeven had...
Bij deze mijn ecxuses, de volgende keer ben ik er weer bij!

En vandaag gaat het hem ook niet worden, ik moet de tas van mijn dochter inpakken.
Marit gaat gezellig met opa en oma een lang weekend naar het Sauerland toe en ik ga haar vanmiddag naar mijn ouders brengen samen met Ruben.
En vanavond ga ik mijn eigen knutselspullen inpakken, want ik ga zelf aankomend weekend in het huis van mijn ouders zitten om te gaan freubelen!
Heerlijk, verheug me er nu al op!


Vrijdagavond wordt ik door manlief en Ruben gebracht en maandag zien we elkaar pas weer.
Marit komt dan ook weer terug en aangezien het dan 1 april is (geboortedag van mijn overleden zusje) zijn wij mooi even een moment samen om aan haar te denken en elkaar te troosten en te knuffelen.


Ik wens jullie een fijne dag en geniet van al het moois van het KKT vandaag!

Liefs, San

20 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi san
Ja wat kan een mens het soms druk hebben maar je kaart is wel bijzonder mooi en voor straks een geweldig knutselweekend
Groetjes van corry

Rosina zei

Een mooi kaartje heb je toch om te laten zien Sandra...en wat een leuk idee om gezellig een knutselweekend te regelen....
Hier zal ook wel veel geknutseld worden....Ik moet revalideren met een nieuwe knie en de 2 dochters gaan met hun gezinnetjes en hun schoonfamilies op vakantie....
groetjes Rosina

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Toch leuk een gouden oude. Komend weekend een weekendje voor jezelf. Neem het er even lekker van. Kom lekker bij en ik hoop dat je heel veel inspiratie hebt om mooie kaarten te maken. Ben benieuwd.
Succes met alles wat je moet doen.
Groetjes Saskia

Ingrid zei

Voor een oudje een hele supermooie kaart!
Geniet van je heerlijke fröbel weekend, en voor 1 april heel veel stertkte gewenst.
Groetjes Ingrid

Nelleke zei

Ik had deze nog niet gezien, was toen geen volger van je, dus ik zou denken dat je die voor vandaag had gemaakt. Geniet van je dagen. Groetjes, Nelleke

Joke zei

Deze kaart is dan een golden oldie maar wel erg mooi.Veel knutselplezier van het weekend,zeker als je het rijk alleen zonder mannen.veel liefs Joke denk maandag aan je

janieworkum zei

Deze kaart is zeer zeker ook mooi ondanks dat hij voor jouw oud is. Fijn knutselweekend.
groetjes Janie

Marfien zei

Wat niet weet wat niet deert, mooi kaartje, is gewoon tijdloos

Rianne Timmers zei

het maakt niet uit wat voor kaartje je maakt het is in ieder geval mooi.
Liefs Rianne

Mieke zei

De kaart is anders prachtig hoor! Ik vind hem helemaal geweldig!
Veel plezier in het weekend, fijn dat jullie altijd veel steun hebben aan elkaar tijdens de moeilijke dagen X

Annelies zei

Nou je ziet het er niet aan af. Ik vind hem prachtig en in de goede kleuren!
Groetjes, Annelies

Aleida zei

Oud en mooi, dat gaat best samen! Mooie kaart.
Ik wens je een fijn weekend.
groetjes,

Nancy zei

Hey Sandra,

Toch een leuke kaart! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt en gezellige familie-momenten, ook al is het dan een moeilijke periode voor jullie...
Van mij krijg je alvast een extra knuffel...

Liefs,
Nancy

Anita Meijer zei

Wat een geluk dat je een nog "oude" kaart had liggen in de juiste kleuren, hij is prachtig Sandra, wat heerlijk voor je dat je eventjes helemaal in je eentje kan frobelen in het huis van je ouders. Maandag heel veel sterkte want dat is elk jaar weer een hele moeilijke dag.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

heel erg mooi en leuk gemaakt ! top hoor ! sterkte
blij met je deelname en hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
grtjs,martina
x

Renate zei

Die gouwe ouwe noemen we niet voor niets zo. Mooi kaartje.

Groetjes Renate.

Louise zei

Mooi kaartje hoor wat een gelukje dat je er nog een in de juiste kleuren had liggen. Fijn weekend en sterkte voor 1 april!.


gr.LOuise

Chantal zei

Een prachtige kaart zeg! Goed weekend en ook sterkte voor de 1e.
Groetjes,
Chantal

chantal zei

ook al had je geen tijd, je kaart had de juiste kleuren dus geslaagd
liefs Chantal

Erna Logtenberg zei

Dit kaartje is ook erg leuk hoor! ook al issie al een jaartje oud, haha.
Fijn weekend en sterkte vast voor maandag!! Liefs, Erna