Volgers

zondag 17 maart 2013

Eenvoud siert!


Vandaag 2 bijna-Stampin' Up kaarten op het programma.
Ze lijken op elkaar, maar zijn toch verschillend.
:-D

Cardstock is Crumb Cake (SU) en het designpapier komt uit hetzelfde blok als de vorige kaart (naam vergeten, sorry)


Lint is wel van Stampin' Up (Pool Party), net als de stempels op de bovenste kaart.


Op deze kaart heb ik mijn nieuwe set van Marianne Design gebruikt, de tekst en de 2 stansjes.
Een supermooi setje, echte aanrader!

Volgende keer zal ik weer een uitgebreider bericht posten, ben een beetje door mijn energie heen, hahaha!
Veel gewerkt de afgelopen dagen en ben gewoon een beetje "op".
Maar ook dat komt weer goed, hoor!
Geen zorgen!
;-)

Een fijne zondag nog!

Liefs, San


11 opmerkingen:

Ingrid zei

Mooi kaartje!
Nou een lekkere lazy sunday van maken dan!!
Groetjes Ingrid

Mieke zei

Mooi! Mijn voorkeur gaat naar de eerste.

Wil zei

2 hartstikke leuke kaarten Sandra. Zo zie je maar weer dat eenvoudige kaarten ook mooi zijn. Meer heb je er echt niet bij nodig. Enne... gezellige (ik hoop voor je) rustige zondag nog!

groetjes,Wil

Erna Logtenberg zei

leuk leuk leuk! En doe rustig aan he!! Xx

Anita Meijer zei

Prachtige kaartjes weer Sandra, ziet er super uit.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Wat een beeldige kaarten Sandra
groetjes Janie

Anneke. zei

Prachtige kaarten, Sandra. Eenvoud siert klopt helemaal!
Groetjes Anneke.

Marieke zei

Wat een gave kaart zeg, erg leuk!! Is het geen papier van MME?!

Groetjes van Marieke

Nelleke zei

Leuke kaartjes, de bovenste vind ik het mooiste.
Groetjes, Nelleke

Pia zei

Wat een mooie kaarten zeg en inderdaad eenvoud siert.
Groetjes,
Pia

Joke zei

Mooie kaarten door de eenvoud.Groetjes Joke