Volgers

zondag 7 april 2013

Art Specially in Zeist!


Gisteren voor het eerst bij de Art Specially Beurs in Zeist geweest!
Wat een feest is het daar!

Zoveel leuke mensen gezien en een paar gesproken (waaronder: AnnekeMargo en Heidi)
Mocht je deze dames nog(!) niet kennen, de blogs zijn zeker de moeite waard!

En natuurlijk zoveel moois te zien...
Het is maar goed dat ik een budget had in mijn knip, hahaha!
(ik heb zowaar nog wat over gehouden, LOL!)

Hieronder een impressie van wat ik gekocht heb:

 De totale "opbrengst"
:-D

 Ben helemaal wég van deze dames (Gorjuss Girls), heb er zelf al 5 van, dus deze erbij maken de serie (voorlopig)  compleet.
;-)

 2 Prachtige stempels, waar hele mooie kaarten mee te maken zijn (heb al jeukende handen...) en een palet voor mijn Distress Markers, kan ik die ook weer eens gebruiken zonder dat ik de inkt moet afspoelen voor een nieuwe kleur. 
Elke kleur heeft zijn eigen "bakje"en ik kan de inkt erop laten zitten voor de volgende keer.

 Labels in 2 maten, roosjes (tuurlijk!) en een pons om mooie banners en vlaggen te maken.

En als laatste de kadootjes die we van de Art Specially zelf kregen, erg mooi!!!
:-D

Ik heb een ontzettend leuke dag gehad, samen met Alexandra en ik denk dat we er volgend jaar weer bij zullen zijn!

Fijne dag nog en tot de volgende post!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Wil zei

Heerlijk om zo eens lekker inkopen te doen! Ziet er allemaal super uit Sandra. Kom maar op met het moois wat je ervan gaat maken haha. Heb jij btw al zoveel Gorjuss stempels? Ik heb zitten googlen en zag er ook 1 met een paraplu. Heb jij die ook misschien??

groetjes,Wil

SandraW zei

Die heb ik jammer genoeg niet voor je, maar ik zal tzt een foto maken van de Girls die ik heb, misschien zit er wel 1 tussen die je ook leuk vindt.
:-D

Liefs, San

corryskaart zei

hoi san
nou je hebt er prachtige dingen gekocht en jammer genoeg kon ik weer niet gaan,dus volgend jaar weer een poging!!
groetjes van corry

janieworkum zei

Wat heb je schitterende dingen gekocht, daar kan je weer heel wat leuk mee maken.
groetjes janie

Anita Meijer zei

Wat leuk dat je het zo fijn hebt gehad op de beurs Sandra en wat een supergave aankopen heb je gedaan, ziet er top uit.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Ha San,
nou dat ziet er weer helemaal top uit! Dat wordt weer plekjes zoeken, of niet? Ben benieuwd naar je creaties ermee!
Groetjes,
GerJanne

Margo zei

Hoi Sandra, het was inderdaad supergezellig he !
Ik vond het ook echt heel erg leuk om je te ontmoeten ! Je hebt me nu gezien op m'n meest chaotisch denk ik, ik dacht achteraf, ja die zal wel denken, wat zit ze tu bazelen over die potloden:) maar dat viel dus precies nog mee :)
Dat pallet, dat gebruik je voor de markers ? Hoe zie ik dat dan ? Kleur je daarop een beetje een beetje met je marker en neem je de inkt er dan af om mee in te kleuren ?
Ben benieuwd hoor, ik doe altijd met de pads stempelen en daar inkt van nemen, maar dit ziet er alvast handiger uit !
Liefs
Margo