Volgers

zondag 21 april 2013

Bedankje gemaakt.


*Bericht nummer 300!!!*
:-D

Vandaag geen kaartje,
maar een bedankje voor een lieve collega waar ik vrijdagnacht mocht logeren na een fantastisch feest!

We hebben feest gehad van mijn werk,
met een 12-koppige band (Blues Brothers) en tussendoor 
een keigave DJ met net zulke gave muziek.
Heerlijk!
En ik hoefde nu eens een keer geen "BOB" te zijn, omdat ik bij Evelien mocht logeren.
(ook wel eens lekker!)


Om haar te bedanken heb ik een lekkere doos chocolaatjes gekocht en die gepimpt.
Geeft toch iets leuker "weg" dan wanneer het ingepakt is in kadopapier.


De basis is Crumb Cake cardstock van Stampin' Up, met daarop bloemen en blaadjes gestempeld met dezelfde kleur inkt.
Designpapier is ook van SU, net als de rest van de materialen overigens.
:-D
(behalve de witte bloemen, die komen uit eigen voorraad)


Dit tasje heb ik zelf gemaakt, naar een patroon van Erna. Echt de moeite waard om te proberen!!!
Vandaag is de laatste dag om mee te doen met haar challenge, dus ik ben net op tijd, hahaha!
(lees net dat de challenge gesloten is, dus helaas...)

De voorkant heb ik gestempeld met dezelfde bloemen en blaadjes als de doos chocolade.
En hierop heb ik 2 vlinders geplakt, gemaakt met de 2 vlinderponsen van SU.


De achterkant heb ik versierd met een leuke tekst en de randjes/bloemen zijn gemaakt met ponsen van SU.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Ik wens jullie een fijne zondag!

Liefs, San

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt voor je lieve collega Sandra, ziet er prachtig uit.
Liefs van Anita

chantal zei

je collega zal hier zeker blij mee zijn geweest.Zo te lezen hadden jullie een tof feest.
liefs Chantal

Nelleke zei

Je hebt mooie creaties gemaakt. En nu genieten van het mooie weer. Groetjes, Nelleke

janieworkum zei

Wat heb je dit gaaf gemaakt., en je collega zal hier wel heel blij mee zijn gewest. Want het doosje chocolade ziet er super uit.
groetjes Janie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een leuk bedankje heb je gemaakt. Ziet er echt mooi uit. Leuk doosje en tasje.
Groetjes Saskia

Erna Logtenberg zei

oh oh oh, wat jammer dat je net te laat was, maar het ziet er allemaal superleuk uit!!! Lieve groetjes, Erna

Ingrid zei

Wat een superleuk bedankje heb je gemaakt voor je collega, zal met plezier ontvangen zijn!
Groetjes Ingrid