Volgers

donderdag 11 april 2013

Birthday Wishes

Vandaag voor jullie een Saturated Canary op het programma, een prachtige stempel die ik laatst aan mijn collectie mocht toevoegen.
:-D

De basis is roze cardstock (Pink Pirouette van Stampin' Up) met daarop designpapier van (...), gemat met Island Indigo cardstock (ook SU).


 Het lint is ook passend bij het cardstock, ideaal!
(voordeel van Stampin' Up)
;-)

De charm komt uit mijn voorraad, net als de brads die er toevallig heel goed bij passen.



Het afdrukje is ingekleurd met Copics in de volgende kleuren:

Huid: E53-E51-E50
Haren: E27-E25-E23
Wangen/lippen: RV10
Petrolkleur: BG78-BG75-BG72
Rood: R37-R35-R32
Roze: RV95-RV93-RV91
Geel: Y26-Y23

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!
Ik kan zelf jammer genoeg de tijd/energie nog niet vinden om op jullie creaties te reageren, maar ik volg jullie wel heel trouw, hoor!

Niet reageren wil zéker niet zeggen dat ik jullie vergeten ben!!!

Alvast een fijn weekend en tot de volgende keer!

Liefs, San

Deze kaart doet mee met de volgende challenge: Saturated Canary Challenge #41

14 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart weer Sandra, super.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooi kaartje

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Sandra. heel erg mooi
groetjes Janie

Joke zei

Prachtige kaart,mooie kleuren heb je in je kaart verwerkt.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi sandra
een erg mooie vrolijke kaart en prachtig gekleurd!
groetjes
corry

Wil zei

Heel leuke kleuren! Leuke stempel ook. Gewoon een mooie kaart dus :)

groetjes,Wil

Christine zei

Toffe stempel en een hele leuke kaart Sandra! Ik heb ook niet altijd zoveel tijd om reacties te plaatsen dus geen probleem hoor meid!
Knuffel
Christine

GerJanne zei

Hee mooie kaart! Enne, geen tijd no problem, maar geen energie moet ik me zorgen maken??)
GerJanne

martina's kaartjes zei

inderdaad een heel erg mooi en geslaagde meidenkaart ! top gedaan hoor
grtjs, martina
x

June Nelson zei

This is gorgeous hun, thanks for joining in with us at saturated canary, big huggies June xxxxxxxxxxxxxx

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Ingrid zei

Leuke vrolijke verjaardagskaart.
Groetjes Ingrid

Loopylou. zei

oh this is too cute, I love those papers, they go so perfectly with her.
Thank you so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
hugs Lou xx

Ellen zei

Super sweet card! The charm is a nice addition!tfs