Volgers

woensdag 24 april 2013

Kleurenkaart team Oranje en groen!

Ben ik toch helemaal vergeten een kaart te posten voor het kleurenkaartteam...
:-(

Das dom!

Dus bij deze alsnog mijn kaart:


Klein beetje van de regels afgeweken, door meerdere kleuren te gebruiken, maar ik vond dat dit de afbeelding meer recht deed.
Zou jammer zijn om maar 2 kleuren te gebruiken, dus voor deze ene keer heb ik ervoor gekozen om er meer kleur bij te doen.

Het designpapier komt van een paperblock van Marianne Design vandaan en het groene cardstock is van Stampin' Up.
Bloemen uit eigen voorraad.


(De gebruikte Copic kleuren houden jullie nog te goed.)
Papier ondertussen gevonden!
:-)
Huid: E53-E51-E50-RV10
Haren: E27-E25-E23
Hondje: E43-E42-E41
Oranje: YR14-YR12
Geel: Y23-Y21
Groen: BG13-BG11-BG10
Olijfgroen: YG95

Morgen zal ik jullie creaties weer gaan bewonderen, heb er nu helaas geen tijd voor.

Fijne avond nog!

Liefs, San

16 opmerkingen:

Renate zei

Ik was net al even komen nieuwsgieren, en zag idd dat er nog niets bij stond, maar beter laat dan nooit. Ik vind je kaartje wel helemaal leuk.

Groetjes Renate.

janieworkum zei

Je kaart is prachtig en de kleuren zijn ook erg mooi
groetjes janie

corryskaart zei

Hoi san
Vanmorgen miste ik je al maar het wachten is de moeite meer dan waard,haha want je kaart ziet er bijzonder mooi uit
Groetjes van corry

Ellen zei

Wat een lief afdrukje heb je gebruikt op je kaartje voor het KKT. Schattig geheel!
Groetjes, Ellen

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooi kaartje weer. Je bent nog op tijd hoor voor t KKT. Het is nog steeds woensdag. Groot gelijk dat je iets meer kleur hebt gebruikt.
Groetjes Saskia

Mariken zei

Wat een lieverdje, echt een heel mooi kaartje!!
Groetjes Mariken xx

martina's kaartjes zei

toch een heel erg mooi kaartje ! geslaagd hoor !
blij met je deelname, breng morgen nog een bezoekje bij mij om te kijken of je gewonnen hebt !
tot de volgende,
grtjs, martina
x

Ans S. zei

Wat een prachtig kaartje, heel mooi in deze kleurencombi.

Groetjes Ans

Joke zei

Mooie kaart.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat is die supermooi geworden Sandra, helemaal super.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Ik had je al gemist, maar het kan nog de dag is nog niet voorbij. Ik vind het vooral zo leuk hoeniedereen hier zijn eigen draai aan geeft zoveel verschillende creaties. Groetjes, Nelleke

Ingrid zei

Heel leuk kaartje, mooie warme kleuren.
Groetjes Ingrid

Marfien zei

Ach, zie deze vrolijke kaart dan maar als toegift.

Nancy zei

Hey Sandra,

Toch een heel geslaagde kaart... Dat bruine is je bij deze vergeven, ok?

Liefs,
Nancy

jolanda zei

heel mooi kaartje

Karen Howard zei

Sandra, this is really pretty! Love the image and papers you used! Hugs, Karen